جهاددانشگاهی همواره انقلابی عمل کرده است
کد خبر: 3989003
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

جهاددانشگاهی همواره انقلابی عمل کرده است

فرماندار استهبان با یادآوری دستاوردهای جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف گفت: جهاددانشگاهی به‌عنوان یک نهاد مولود انقلاب با برخورداری از نیروهای انقلابی، متخصص و متعهد همواره توانسته انقلابی عمل کند و انقلابی بماند.

به گزارش ایکنا از فارس، احمدرضا کمالی سروستانی، فرماندار شهرستان استهبان امروز، 16 مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی به‌عنوان یک نهاد مولود انقلاب با برخورداری از نیروهای انقلابی، متخصص و متعهد همواره توانسته انقلابی عمل کند و انقلابی بماند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال به نام جهش تولید پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: قطعا جهاددانشگاهی همانند سال‌های گذشته در سال 1400، کمک مؤثری به جهش تولید خواهد کرد.

کمالی سروستانی تصریح کرد: جهاددانشگاهی با فرهنگ جهادی در تولید علم دانش بنیان و فناورانه بر اساس توان ملی و آموزش‌های تخصصی، به‌ویژه در توسعه اشتغال جوانان نقش بزرگی داشته است و با بهره‌گیری از استعدادهای جوان در حوزه‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، در بحث تولید علم و دانش فناورانه در کشور به یک الگوی موفق و معتبر تبدیل شده است.

فرماندار استهبان با بیان اینکه خودباوری و بهره‌مندی از توان دانش داخلی منشأ رشد و توسعه همه‌جانبه است که می‌توان کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهد، گفت: در این بین جهاددانشگاهی توانسته علوم و فن آوری روز دنیا را به خوبی در مراکز علمی خود پایه‌گذاری و با نگاه ارزشی و جهادی مراتب علمی را در حوزه‌های پزشکی، سلول درمانی، فنی مهندسی، علوم انسانی و توسعه فرهنگی و تبدیل علم به ثروت بر اساس مزیت‌های منطقه‌ای به خوبی محقق کند.

وی در پایان سالروز تأسیس جهاددانشگاهی را به همه دوستداران علم و فرهنگ کشور به‌ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان این نهاد انقلابی در شهرستان استهبان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: همچون گذشته شاهد پیشرفت، توسعه و خودباوری و خود کفایی در جهاددانشگاهی باشیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha