نقش‌آفرینی جهاددانشگاهی در حل مشکلات کشور با شناخت دقیق نیازها
کد خبر: 3988699
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۲
سردار بوعلی در گفت‌وگو با ایکنا مطرح کرد:

نقش‌آفرینی جهاددانشگاهی در حل مشکلات کشور با شناخت دقیق نیازها

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به دستاوردها و ظرفیت‌های جهاددانشگاهی، گفت: جهاددانشگاهی با شناخت دقیق نیازهای کشور در عرصه‌های علمی، فرهنگی، تعریف پروژه‌ها و طرح‌های جامع نقش مؤثری را در جهاد علمی برای حل مشکلات بر عهده دارد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل جهاددانشگاهی به مدیران و کارکنان این نهاد علمی، گفت: بدون شک جهاددانشگاهی یک نهاد مؤثر در ارتقای علمی و فعال در زمینه تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی و فناورانه در کشور است که نقش بزرگی در خودکفایی علمی ایران اسلامی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه مراکز تحقیقاتی و فرهنگی زیر نظر جهاددانشگاهی کارنامه درخشانی از خود ثبت کرده‌اند، گفت: پژوهشکده رویان، مرکز تحقیقات سلول‌های بنیادی، بانک خون بند ناف و خبرگزاری قرآنی (ایکنا) از جمله این مراکز شاخص علمی و فرهنگی هستند.

فرمانده سپاه فجر با تأکید بر اهمیت حمایت از مراکز علمی و دانشگاهی تصریح کرد: جهاددانشگاهی با شناخت دقیق نیازهای کشور در عرصه‌های علمی و فرهنگی و تعریف پروژه‌ها و طرح‌های جامع نقش مؤثری را در جهاد علمی برای حل مشکلات بر عهده دارد.

بوعلی با اشاره به حمایت جهاددانشگاهی از طرح‌های نوآورانه نخبگان جوان کشور، گفت: مجموعه سپاه فارس با نهادهای علمی و دانشگاهی استان ارتباط و همکاری بسیار خوبی دارد که نمونه آن برگزاری دوره‌های تخصصی مهارت سرباز برای جوانان در دروه خدمت وظیفه توسط جهاددانشگاهی استان فارس بوده است که اقدامی مؤثر و قابل تقدیر است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha