موفقیت‌های جهاددانشگاهی حاصل اعتماد به نخبگان است
کد خبر: 3988248
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

موفقیت‌های جهاددانشگاهی حاصل اعتماد به نخبگان است

فرماندار ویژه داراب، جهاددانشگاهی را بازوی توانمندی برای پیشرفت و توسعه کشور توصیف کرد و گفت: موفقیت‌های این نهاد حاصل اعتماد به نخبگان است.

به گزارش ایکنا از فارس، اصغر فرودی، فرماندار ویژه داراب امروز، 12 مردادماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی، موفقیت‌های این نهاد را حاصل اعتماد به نخبگان دانست و افزود: جهاد دانشگاهی با بیش از ۴۰ سال تجربه و حضور میدانی و جهادی در کشور منشأ خدمات علمی، فرهنگی، آموزشی، صنعتی، توسعه‌ای، رزمی و دفاعی و اقتصاد دانش بنیان بوده است.

وی جهاددانشگاهی را بازوی توانمندی برای پیشرفت و توسعه کشور توصیف کرد و گفت: این نهاد انقلابی طی این سال‌ها به خوبی ثابت کرده است که توانایی تبدیل علم را به عمل دارد.

فرودی افزود: جهاددانشگاهی با در اختیار داشتن مراکز آموزش عالی و مراکز آموزش تخصصی کوتاه مدت و با بهره‌گیری از توان و اساتید و متخصصین خود توانسته گام‌های بسیار خوبی در زمینه ‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و غیره در سطح کشور بردارد.

وی تصریح کرد: این نهاد علمی فرهنگی بر همین این اساس تاکنون توانسته از موفق‌ترین مراکز علمی کشور باشد، چرا که در این نهاد بحث مدرک‌گرایی مطرح نیست بلکه بهره‌گیری از دانش فنی و علوم کاربردی در صنعت و سایر علوم مد نظر بوده است.

فرماندار ویژه داراب ضمن تبریک کسب رتبه برتر مرکز جهاددانشگاهی داراب از تلاش‌های مدیر، اساتید و کارکنان این مرکز قدردانی و تاکید کرد: می‌توان با هم‌اندیشی و همکاری ادارات مختلف، زمینه رشد مرکز آموزشی جهاددانشگاهی شهرستان داراب را فراهم کرد و باعث رشد و بالندگی آن شد.

انتهای پیام
captcha