جهاددانشگاهی روز به‌روز بالنده‌تر می‌شود
کد خبر: 4160909
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

جهاددانشگاهی روز به‌روز بالنده‌تر می‌شود

در بخشی از پیام تبریک فرماندار ویژه لارستان به‌مناسبت سالروز تأسیس جهاددانشگاهی آمده است: «امروز شاهدیم که جهاددانشگاهی بر اساس تدابیر و سیاست‌های رهبرمعظم انقلاب، روز به روز بالنده‌تر می‌شود».

داریوش دهقان، فرماندار ویژه لارستانبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن 16 مرداد، سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، داریوش دهقان، فرماندار ویژه لارستان پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی، علمی و پر برکت است که اقدامات خوبی را از ابتدای انقلاب تا امروز در کارنامه خود ثبت کرده و منجر به بروز و شکوفایی استعدادها در زمینه‌های مختلف شده ‌است و امروز شاهدیم که جهاددانشگاهی بر اساس تدابیر و سیاست‌های رهبرمعظم انقلاب، روز به روز بالنده‌تر می‌شود و در این راستا توانسته ابعاد مختلف علمی و فرهنگی کشور را در محیط‌ های آموزشی کشور به خوبی دنبال کنند.

جهاد دانشگاهی با ارتباط مناسب با دیگر نهادها و مطالعه و شناخت صحیح در موضوعات مختلف می‌تواند خدمات عظیمی در عرصه‎های مختلف به جامعه ارائه دهد.
جهاددانشگاهی در تولید علم و فناوری و تربیت متخصصان و دانش‌آموختگان و همچنین تجاری‌سازی محصولات فناورانه اقدامات خوبی انجام داده است.
برای تقویت الگوسازی‌ها و فعالیت‌های امیدآفرین جهاددانشگاهی، باید برنامه‌های انگیزشی و آموزشی مناسبی برای دانشجویان در نظر گرفته شود تا بتوانند با امید به آینده، در راستای اهداف انقلاب اسلامی و تحقق ارزش‌های آن فعالیت کنند. در این راستا برگزاری بازدیدها، نشست‌ها و جلساتی که دانشجویان و جوانان را در جریان فعالیت‌های ارزشمند این نهاد قرار دهد، می‌تواند به عنوان یک راهکار در این عرصه مورد توجه باشد. قطعاً اطلاع از دستاوردهایی مانند آنچه در مجموعه رویان رخ داده، برای جوانان امیدآفرینی خواهد کرد.
اینجانب سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی را به رئیس و کارکنان محترم این نهاد انقلابی تبریک و تهنیت عرض کرده از خداوند متعال سلامتی، توفیقات روز افزون و دستیابی به قله‌های رفیع علم و فن آوری را برای آنان مسئلت دارم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha