میز خدمت مدیران جهاددانشگاهی فارس در نماز جمعه شیراز برپا شد
کد خبر: 4160095
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

میز خدمت مدیران جهاددانشگاهی فارس در نماز جمعه شیراز برپا شد

در آستانه فرا رسیدن چهل و سومین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، میز خدمت با حضور رئیس و معاونان جهاددانشگاهی فارس در محل نماز جمعه شیراز برپا شد.

میز خدمت مدیران جهاددانشگاهی فارس، نماز جمعه شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن چهل و سومین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، میز خدمت با حضور رئیس و معاونان جهاددانشگاهی فارس ظهر امروز، 13 مردادماه در محل نماز جمعه شیراز برپا شد.

این میز خدمت در ورودی شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به عنوان مصلی نماز جمعه شیراز با حضور آحاد مردم متدین و ولایتمدار و زائران و مجاوران سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار شد.

در این میز خدمت امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس به همراه معاونان آموزشی و رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی فارس به سئوالات مراجعین پاسخ گفتند.

معرفی بخش‌های مختلف جهاددانشگاهی و دستاوردهای این نهاد انقلابی و همچنین خدمات آن در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، اشتغالزایی و غیره از جمله برنامه‌های این میز خدمت بوده است.

در ادامه این برنامه نیز سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز توسط امیرحسین استقلال، ریاست جهاددانشگاهی فارس انجام شد.

انتهای پیام
captcha