جهاددانشگاهی واژه «ما می‌توانیم» را مجسم کرده است
کد خبر: 4160376
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

جهاددانشگاهی واژه «ما می‌توانیم» را مجسم کرده است

رئیس جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه در شعار جهاددانشگاهی امید و اعتماد به جوانان وجود دارد، گفت: جهاددانشگاهی موفق شده است واژه «ما می‌توانیم» را در عرصه‌های مختلفی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است، مجسم کند.

دیدار مدیران جهاددانشگاهی فارس با آیت‌الله دژکام، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس امروز، 14 مرداد در دیدار با آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس که به‌مناسبت چهل و سومین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای این نهاد در ابعاد مختلف گفت: جهاددانشگاهی موفق شده است واژه «ما می‌توانیم» را در عرصه‌های مختلفی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است، مجسم کند.

وی با بیان اینکه در شعار جهاددانشگاهی امید و اعتماد به جوانان وجود دارد، افزود: اراده جهاددانشگاهی به این است که این مسئله امید و اعتماد به جوانان را به منصه ظهور برساند و این همان کاری است که اوایل انقلاب اسلامی انجام داده است به طوری که بسیاری از دولتمردان سابقه فعالیت در جهاددانشگاهی را دارند.

استقلال با تصریح اینکه جهاددانشگاهی تلاش می‌کند تا مسیر جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های نظام باشد، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم آن نقش شایسته‌ای که باید در زمینه‌سازی برای بهتر اداره شدن دستگاه‌های اجرایی به عهده داریم را به خوبی ایفا کنیم.

رئیس جهاددانشگاهی فارس همچنین گفت: جهاددانشگاهی در حوزه‌های پژوهش، فرهنگ، آموزش و تجاری‌سازی به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

استقلال بیان کرد: در نهاد انقلابی جهاددانشگاهی، اراده بر استفاده از قشر نخبگان جامعه برای رفع نیاز های کشور و ایجاد آرامش برای هموطنان قرار گرفته است.

وی، ظرفیت استان فارس به خصوص شهر شیراز در موضوع گردشگری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی راه‌اندازی شده و تاکنون سند راهبردی چندین استان در موضوع گردشگری و زیارت تدوین شده است از این‌رو آمادگی داریم که در استان فارس با بهره‌گیری از دانش پژوهشکده بتوانیم اصول استفاده از فضاهای گردشگری استان فارس را تدوین کنیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha