جهاددانشگاهی تجلی‌گاه علم، ایمان و عمل است
کد خبر: 4159812
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

جهاددانشگاهی تجلی‌گاه علم، ایمان و عمل است

استاندار فارس با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی به عنوان تجلی‌گاه علم، ایمان و عمل، گفت: این نهاد با جذب جوانان با انگیزه، تحصیل‌کرده و نخبه قطعاً می‌تواند بارقه امید را در دل جوانان زنده‌تر و پویاتر کند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسمحمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به تنوع و گستردگی خدمات و فعالیت‌های جهاددانشگاهی به عنوان تجلی‌گاه علم، ایمان و عمل، گفت: تنوع و گستردگی خدمات و فعالیت‌های جهاددانشگاهی قابل توجه است، اما به دلیل اینکه تمرکز بر چند فعالیت، می‌تواند باعث عمق بیشتر و کارآمدی بیشتر شود پیشنهاد می‌کنم جهاددانشگاهی هر استان، صرفاً بر ۲ یا ۳ موضوع متمرکز شود.

وی الگوسازی جهاددانشگاهی با ایمان و امید به جوانان در عرصه پیشرفت دانش‌بنیان کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: به شرط تمرکز هر استان به ۲ یا ۳ موضوع خاص، همراه با جذب جوانان با انگیزه، تحصیل‌کرده و نخبه در همان زمینه‌ها، قطعاً می‌تواند بارقه امید در جوانان را زنده‌تر و پویاتر سازد و ایشان را برای گشودن بن‌بست‌های پیش روی کشور با استفاده از دانش بومی و ملی پرورش دهد.

ایمانیه با اشاره به ارتباط استاندار فارس به عنوان مقام عالی دولت در استان با جهاددانشگاهی، گفت: ارتباط استانداری فارس با جهاددانشگاهی به عنوان یک ارگان برخاسته از انقلاب اسلامی، صمیمی و عمیق است و چنانچه جهاددانشگاهی بتواند قسمتی از بار بر دوش مدیریت ارشد استان را به نحو حداکثری بردارد، بسیار ارزشمند است.

مقام عالی دولت در فارس در پایان تأکید کرد: جهاددانشگاهی نیازمند تلاش‌های جدی‌تر و جامع‌تری در زمینه اعتماد به جوانان، تقویت روحیه ما می‌توانیم و تربیت شخصیت‌های مؤمن و برجسته علمی است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha