جهاددانشگاهی خود را متعهد به آموزش دوره‌های اشتغال‌محور می‌داند
کد خبر: 4158320
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

جهاددانشگاهی خود را متعهد به آموزش دوره‌های اشتغال‌محور می‌داند

رئیس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به آموزش‌های اشتغال‌محور این نهاد گفت: جهاددانشگاهی خود را متعهد به آموزش دوره‌های اشتغال‌محور می‌داند تا دانش‌آموختگان این آموزش‌ها بتوانند بلافاصله وارد بازار کار شوند.

دیدار رئیس جهاددانشگاهی فارس با مدیرکل صدا و سیمای استانبه گزارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن چهل و سومین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، نشست دیدار امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس با احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای فارس امروز، 4 مردادماه در شیراز برگزار شد.

استقلال در این نشست ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حسینی گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی در 16 مرداد سال 59 طبق منویات امام راحل با توجه به نیازهای جامعه تشکیل شد.

وی در ادامه ضمن معرفی اجمالی جهاددانشگاهی گفت:‌ جهاددانشگاهی در حوزه‌های علمی و فناوری بسیار موفق عمل کرده است به طوری که رهبر معظم انقلاب هر زمان در میان جوانان و در خصوص مباحث علمی صحبت می‌کنند، حتماً از شهید کاظمی آشتیبانی یاد می‌کنند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس بخش‌های مختلف این نهاد در استان را برشمرد و گفت:‌ جهاددانشگاهی فارس امروز در بخش‌های مختلفی فعالیت می‌کند اما در حوزه‌های سرطان و علوم رفتاری به صورت ویژه فعالیت‌های پژوهشی انجام می‌دهد.

استقلال تصریح کرد: در حوزه تجاری‌سازی ایده‌ها پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی را راه‌اندازی کردیم که اخیراً این پارک در استان به پردیس ارتقا یافته است و ذیل آن نیز شرکت‌های مختلفی در حال فعالیت هستند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس، اجرای جشنواره‌های ملی شهود قدسی، باران و ارائه آموزش‌های تخصصی منجر به اشتغال در 17 نقطه استان را از دیگر فعالیت‌های این نهاد برشمرد و گفت: جهاددانشگاهی خود را متعهد به آموزش دوره‌های اشتغال‌محور می‌داند تا دانش‌آموختگان این آموزش‌ها بتوانند بلافاصله وارد بازار کار شوند.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی ظرفیت بسیار خوبی هم در ارتباط با دانشجویان و هم در مجموعه متخصصان ایجاد کرده است، گفت: سالروز تأسیس جهاددانشگاهی فرصت مغتنمی است تا بتوانیم با دیدار با مسئولان مختلف استان زمینه‌های همکاری و هم‌افزایی بیشتری را فراهم کنیم.

استقلال در پایان سخنان خود برای همکاری مشترک 4 خبرگزاری ایسنا، ایکنا، سینا و بازار کار با صدا و سیمای فارس اعلام آمادگی کرد و گفت: ما می‌توانیم همکاری خوبی در تحقق رسالت صدا و سیما در جهاد تبیین و روشن‌گری و انتشار اخبار امیدبخش در جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha