احداث باغ موزه قصص قرآنی در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گیرد
کد خبر: 4136183
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

احداث باغ موزه قصص قرآنی در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گیرد

عضو کمیسیون فرهنگی، سومین حرم اهل بیت(ع) و گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه احداث باغ موزه قصص قرآنی در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گیرد‌، گفت: احداث باغ قصص قرآنی شیراز را با قوت ادامه می‌دهیم.

مهدی نصیری، عضو شورای اسلامی شهر شیرازمهدی نصیری، عضو کمیسیون فرهنگی، سومین حرم اهل بیت(ع) و گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به آخرین وضعیت احداث موزه قرآن در شیراز گفت: تعریف احداث موزه قرآن در سال 1401 با آن چیزی که مدنظر بود تغییر کرد.

وی افزود: در سال نخست شورای ششم شهر شیراز یعنی سال 1400 برای احداث پارک قصص قرآنی به صورت جامع برنامه‌ریزی انجام دادیم و حتی بودجه‌ای هم برای آن در نظر گرفتیم اما آن چیزی که بنا شد در سال 1401 شروع شود، دو چیز متفاوت بود.

نصیری در پاسخ به اینکه این تغییر در کجا ایجاد شد، گفت: تعریف باغ موزه قرآن در همان کمیسیون فرهنگی شورا عوض شد لذا امسال باید تقاضا دهیم تا دوباره احداث باغ موزه قصص قرآنی در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گیرد و در این زمینه صحبت خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: آن مطلبی که در سال اول شورا در نظر داشتیم یک باغ موزه قصص قرآنی جامع و دقیقی برای رسیدن به اهداف مدنظرمان بود اما چیزی که بنا بود اجرا شود، بسیار ضعیف‌تر از آن بود لذا باید دوباره امسال هم‌فکری کرده و به نتیجه بهتری برسیم تا بتوانیم این برنامه را عملیاتی کنیم اما قطعاً موضوع احداث باغ موزه قصص قرآنی در شیراز تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha