ظرفیت برگزیدگان «مدهامتان» را برای تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی به‌کار گیریم
کد خبر: 4090427
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴
تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی/ 2

ظرفیت برگزیدگان «مدهامتان» را برای تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی به‌کار گیریم

قاری بین‌المللی کشورمان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی خواستار استفاده از ظرفیت برگزیدگان مسابقات قرآن «مدهامتان» برای تحقق این موضوع شد و گفت: بهتر است تریبون مساجد به دست شرکت‌کنندگان این مسابقات باشد.

حامد ولی‌زاده، قاری بین‌المللی کشورمانحامد ولی‌زاده، قاری بین‌المللی کشورمان و داور مسابقات قرآن کریم در گفت‌و‌گو با ایکنا از فارس، با اشاره به راهکارهای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی گفت: مسابقاتی مانند «مدهامتان» مسابقات کانون‌های مساجد است که می‌توان از این ظرفیت در این زمینه استفاده کرد.

وی ادامه داد: خروجی این مسابقات و کسانی که از سطح کانون و شهرستان تا سطح سراسری در این مسابقات شرکت می‌کنند از اهالی مساجد هستند. لذا، بهتر است تریبون مساجد به دست این شرکت‌کنندگان باشد؛ به‌طور مثال در «مدهامتان» مسابقه اذان داریم که مؤذنان برتر باید هر کدام یک پایگاه داشته باشند تا هر روز آنجا اذان بگویند؛ به علاوه اینکه آنجا کلاس اذان نیز برگزار کنند.

این داور مسابقات قرآن کریم بر استفاده از ظرفیت برگزیدگان مسابقات «مدهامتان» برای تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی تأکید کرد و گفت: چه بهتر است که از برگزیدگان «مدهامتان» برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص مساجد استفاده شود، چراکه آن‌ها می‌توانند در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی جریان‌سازی کنند و هر کدام چندین نفر را آموزش دهند.

ولی‌زاده در پایان تأکید کرد: خروجی این مسابقات در همه رشته‌ها و افراد از مساجد برگرفته شدند و خروجی جلسات مساجد هستند که همه آن‌ها  نیز می‌توانند در مساجدشان فعالیت و جریان‌سازی کنند. لذا، اگر از این افراد حمایت شود و امکانات و فضا به آن‌ها دهند قطعاً می‌توانند بسیار تأثیرگذار باشند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha