مهلت شرکت در مسابقات «مدهامتان» مجدد تمدید شد
کد خبر: 4157292
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

مهلت شرکت در مسابقات «مدهامتان» مجدد تمدید شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس از تمدید مهلت مجدد ثبت‌نام در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» تا 6 مردادماه خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارسحجت‌الاسلام والمسلمین حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا، از تمدید مهلت مجدد شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» خبر داد و گفت: مهلت شرکت در این مسابقات تا 6 مردادماه جاری تمدید شد.  

وی تصریح کرد: مسابقات قرآنی «مدهامّتان» از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی و معارف اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود و مهلت ثبت نام تا ۶ مرداد ماه تمدید شد.

امیدی با بیان اینکه این مسابقات در شانزدهمین دوره به صورت مجازی در حال برگزاری است، افزود: مسابقات در رده‌های سنی کودکان (زیر هفت سال)، نوجوانان (رده سنی ۷ تا ۱۶ سال) و جوانان (۱۷ تا ۳۰ سال) با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم، کشف استعداد‌های قرآنی و فراگیری فعالیت‌های قرآنی در حال برگزاری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس تأکید کرد: فعالان قرآنی با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/home ضمن عضویت در یکی از کانون‌های مساجد استان فارس در بخش فعالیت‌های من، نسبت به ثبت نام و بارگذاری اثر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه آئین‌نامه مسابقات نیز در بخش ثبت آثار برای مطالعه شرکت‌کنندگان ارائه و ضوابط و شرایط شرکت نیز در آن قید شده است، تأکید کرد: بخش ویژه کانونی این مسابقات نیز با طرح مسجد؛ پایگاه قرآن، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری برگزار می‌شود.

امیدی در خصوص روند اجرای این دوره از مسابقات، بیان کرد: مرحله شهرستانی در کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد با شناسایی و بارگذاری اثر طبق آئین‌نامه اجرایی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان انجام شده و در مرحله استانی همه متقاضیان آثار خود را در سامانه بچه‌های مسجد و در ناحیه کاربری خود به ثبت رساندند که فایل‌ها برای داوری تفکیک و آماده‌سازی خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس با بیان اینکه بیشترین شرکت کننده در رشته‌های مفاهیم و معارف اهل بیت(ع) ثبت‌نام کردند، اضافه کرد: بیش از ۵۰۰ شرکت‌کننده از نخبگان و فعالان قرآنی کانون‌های مساجد استان فارس در مرحله استانی شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha