مهلت شرکت در مسابقات قرآنی «مدهامتان» تمدید شد
کد خبر: 4147068
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

مهلت شرکت در مسابقات قرآنی «مدهامتان» تمدید شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس ضمن دعوت از فعالان قرآنی و اعضای کانون‌های مساجد برای شرکت در مسابقات «مدهامتان»، گفت: این مسابقات تا پایان تیرماه تمدید شده است.

حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس امروز، 21 خردادماه در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در حوزه قرآنی، گفت: مسابقات قرآنی «مدهامتان» از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی و معارف اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در شانزدهمین دوره به صورت مجازی در حال برگزاری است، افزود: مسابقات در رده‌های سنی کودکان (زیر هفت سال)، نوجوانان (رده سنی 7 تا 16 سال) و جوانان (17 تا 30 سال) با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم، کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت‌های قرآنی در حال برگزاری است.

امیدی تأکید کرد: مهلت شرکت در این مسابقات پایان تیرماه است و فعالان قرآنی با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/home ضمن عضویت در یکی از کانون‌های مساجد استان فارس در بخش فعالیت‌های من، نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری اثر اقدام کنند.

وی یادآور شد: آئین‌نامه مسابقات نیز در بخش ثبت آثار برای مطالعه شرکت‌کنندگان ارائه و ضوابط و شرایط شرکت نیز در آن قید شده است.

امیدی اظهار کرد: بخش ویژه کانونی این مسابقات نیز با طرح مسجد؛ پایگاه قرآن، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha