دولت جدید بودجه‌های قرآنی را پیگیری کند
کد خبر: 3983976
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۴
انتظار فعالان قرآنی از دولت جدید / ۱۲

دولت جدید بودجه‌های قرآنی را پیگیری کند

داور مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به تغییر دولت طی روزهای آینده، یکی از انتظارات جامعه قرآنی را از دولت منتخب پیگیری مسئله بودجه‌های قرآنی برای تخصیص مناسب و تحقق کامل برشمرد.

محمدرضا پورزرگری، قاری و داور مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به تغییر دولت طی روزهای آینده گفت: انتظار جامعه قرآنی از دولت منتخب این خواهد بود که نسبت به بودجه‌ای که برای قرآن در کشور تعیین شده است، حساسیت داشته و آن را پیگیری و پرداخت کند.

وی افزود: پیش از این و طی سال‎‌های اخیر شاهد بودیم بودجه‌ای برای فعالیت‌های قرآنی تعیین می‌شد اما این بودجه به‌صورت کامل در اختیار نهادهای قرآنی و مسئولان قرآنی کشور قرار نمی‌گرفت.


بیشتر بخوانید:


پورزرگری همچنین بر ضرورت تقویت فعالیت‌های قرآنی تأکید کرد و گفت: انتظار دیگر از دولت آینده آن است که دولتمردان اهتمام داشته باشند تا فعالیت‌های قرآنی در کشور رشد پیدا کند و اگر این اهتمام و چنین نگاهی در کشور وجود داشته باشد، طبیعتاً بودجه‌های مربوط به فعالیت‌های قرآنی هم به‌درستی تخصیص خواهد یافت.

این قاری بین‌المللی قرآن در پایان تأکید کرد: قطعاً حمایت مسئولان از فعالیت‌های قرآنی بسیار می‌تواند در رشد فرهنگ قرآنی در جامعه و جذب جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی مؤثر باشد تا بتوان نسل آینده را در پناه آموزه‌های قرآن بیمه کرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha