آغاز داوری مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4179141
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

آغاز داوری مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن

داوری مرحله مقدماتی مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که به صورت داوری فایل‌های ضبط شده شرکت کنندگان راه یافته به این مرحله برگزار می‌شود، از صبح امروز 10 آبان‌ماه آغاز شد.

آغاز داوری مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، داوری مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از صبح امروز 10 آبان‌‌ماه در دو گروه بانوان و آقایان در سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شده است. این مرحله به صورت پخش ویدئویی اجرای شرکت‌کنندگان برای گروه داوری برگزار می‌شود.

پیش از آغاز این مرحله، راه‌یافتگان به مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیمه دوم مهرماه با حضور در ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان خود، نسبت به ضبط تلاوت با حضور ناظران کشوری، اقدام کرده‌اند. 

در ادامه این مرحله از مسابقات، آثار ضبط شده با حضور داوران ملی و بین‌المللی به صورت متمرکز در سازمان اوقاف و امور خیریه و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف ارزیابی می‌شود تا افراد راه‌یافته به مرحله نهاییِ مرحله کشوری مسابقات که به صورت حضوری و به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار می‌شود، مشخص شوند. 

براساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن مجموعاً ۸۰۶ نفر در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، دعاخوانی، اذان(ویژه آقایان) و مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم حضور دارند. 

این مرحله از مسابقات در بخش آقایان تا روز 19 آبان‌ماه و در بخش بانوان تا روز 17 این ماه در جریان خواهد بود. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha