داوری مرحله استانی مسابقات مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن
کد خبر: 4175460
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

داوری مرحله استانی مسابقات مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن

داوری مرحله استانی مسابقات مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان طی روزهای آینده برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی مسابقات مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن

به گزارش ایکنا، داوری مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 24 و 25 مهرماه در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود. 

شرکت‌کنندگان در این مرحله طی روزهای گذشته در ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها حضور یافته و براساس استانداردهای یکسان اجرای آنها ضبط شده است. در ادامه آثار ضبط شده از سوی گروه داوری که در سازمان اوقاف و امور خیریه استقرار یافته‌اند ارزیابی خواهد شد. 

در گروه داوری این مسابقات در بخش بانوان مرضیه دیانی در بخش تجوید و وقف و ابتدا، رضوان جلالی‌فر در بخش صوت، سمانه کوچکی در بخش لحن و اعظم غلامی در بخش هماهنگی و حسن اجرا حضور دارند. سرپرستی گروه داوران در بخش بانوان بر عهده زینب آقایی گذاشته شده است.

در گروه آقایان نیز سیدعباس انجام در بخش هماهنگی و حسن اجرا، محسن یاراحمدی در بخش لحن، محمدرضا پورزرگری در بخش تجوید و وقف و ابتدا و حامد ولی‌زاده در بخش صوت حضور دارند. سرپرستی گروه داوران در بخش آقایان را احمد لیایی برعهده دارد.  

سال گذشته رقابت مرحله نهایی در رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم طی بازه زمانی و مکانی مجزا از مسابقات قرائت و حفظ برگزار شد، اما امسال و بر اساس تصمیم مدیران مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، مسابقات مرحله نهایی این دو بخش به صورت همزمان برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha