قرعه‌کشی نوبت اجرای راه‌یافتگان به مرحله کشوری انجام شد + فیلم
کد خبر: 4177793
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱

قرعه‌کشی نوبت اجرای راه‌یافتگان به مرحله کشوری انجام شد + فیلم

قرعه‌کشی نوبت پخش اجرای راه‌یافتگان به مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن برای گروه داوری در مرحله مقدماتی‌ِ مرحله کشوری این مسابقات، انجام شد.

قرعه‌کشی نوبت اجرای راه‌یافتگان به مرحله کشوری انجام شد + فیلم و عکس

به گزارش ایکنا، مراسم قرعه‌کشی تعیین نوبت پخش اجرای نفرات راه‌یافته به مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برای گروه داوری، صبح امروز سوم آبان‌ماه در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد. 

بر اساس این قرعه‌کشی، راه‌یافتگان به مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، اذان و دعاخوانی در دو بخش بانوان(رشته اذان ندارد) و آقایان از زمان دقیق داوری اجرای خود مطلع خواهند شد.

از جمله اهداف قرعه‌کشی نوبت پخش اجرای شرکت‌کنندگان برای گروه داوری، رعایت بیشتر عدالت و همچنین مطلع شدن شرکت‌کنندگان از زمان داوری برای طی کردن فرایند اعتراض بعد از ثبت نمرات است.

مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت پخش تصویری اجرای راه‌یافتگان به این مرحله برای گروه داوری برگزار می‌شود.

ضبط اجرای شرکت‌کنندگان نیز طی روزهای هفدهم تا بیستم مهرماه، در ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها و با حضور ناظران و هادی حفظ که از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اعزام شده بود، انجام شده است. 

در ادامه فایل‌های ضبط شده با حضور ناظران در سامانه‌ای که به این منظور اختصاص یافته است بارگذاری شده و این فایل‌ها طی روزهای آینده برای گروه داوری پخش و ارزیابی می‌شود.

بر همین اساس داوری مرحله مقدماتی‌ِ مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان طی روزهای دهم تا هفدهم و بخش آقایان نیز دهم تا نوزدهم انجام می‌شود. محل داوری‌ها در بخش آقایان ساختمان شهید سلیمانی معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و بخش بانوان نیز سالن جلسات مرکز امور قرآنی اوقاف خواهد بود.

داوری این مرحله از مسابقات به صورت سیستمی خواهد بود. 

انتهای پیام
captcha