اعلام جزئیات آخرین روز بخش بانوان مسابقات ‌بین‌المللی قرآن ایران
کد خبر: 4123326
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

اعلام جزئیات آخرین روز بخش بانوان مسابقات ‌بین‌المللی قرآن ایران

جزئیات سومین روز رقابت بانوان در مرحله نهایی سی‌و‌نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.

اعلام جزئیات آخرین روز رقابت بین‌المللی بانوانبه گزارش خبرنگار ایکنا، جزئیات سومین روز بانوان در مرحله نهایی سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران اعلام شد. 

این مسابقات با تلاوت قاری افتخاری مریم سمائی آغاز می‌شود و سپس اجرای متسابقان از ساعت ۹:۵۰ طبق فهرست و برنامه‌ریزی مشخص شده با اجرای حافظ کل قرآن، ساره خلفان از عمان آغاز خواهد شد.

سپس امینه ابراهیم، حافظ قرآن کشور غنا به اجرا می‌پردازد و در ادامه آمنه شیرزاد مرّتل از افغانستان اجرا خواهد داشت.

در بخش دیگر این رقابت‌ها، گروه تواشیح منتخب تسنیم البرز به اجرای برنامه به مناسبت اعیاد شعبانیه می‌پردازد. پایان‌بخش رقابت بانوان، ارائه محفوظات نسرین خالدی، حافظ کشور الجزایر و سعدیه عمر اباکر از کامرون خواهد بود و رقابت بخش بانوان با کلام مجری، ساعت 11:20 پایان می‌یابد.

اسامی هیئت داوران در بخش بانوان

مائده ادیب‌زاده از ایران رئیس هیئت داوران

زینب آقایی از ایران ناظر فنی

زهرا صریحی‌نژاد از ایران صحت حفظ

مریم عادل‌نیا از ایران صحت حفظ

بلقیس حرب از لبنان صحت حفظ

معصومه عباسی‌نظری از ایران تجوید

محبوبه کاتب از ایران تجوید

سمیه هیبتیان از ایران صوت

رملة مکی از بحرین صوت

سمانه کوچکی از ایران لحن

بدریة العبدلی از کویت لحن

مریم خطیب از ایران وقف و ابتدا

زینب السالم از عراق وقف و ابتدا

یادآور می‌شود، آئین افتتاحیه مرحله نهایی سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران، ۲۹ بهمن‌ماه، همزمان با مبعث پیامبر اکرم(ص) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

مرحله نهایی این مسابقات با حضور ۵۲ شرکت‌کننده از ایران و ۳۳ کشور دیگر در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن برگزار می‌شود. مراحل مقدماتی این مسابقات طی ماه‌های گذشته با شرکت نمایندگانی از ۸۲ کشور به صورت مجازی برپا شده است

همچنین، رقابت‌های بخش بانوان این رویداد بزرگ قرآنی ایران اسلامی در حوزه مسابقات، طی روزهای یکشنبه، ۳۰ بهمن تا دوم اسفند هر روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بخش آقایان در همان روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در حضور اعضای هیئت داوران این دوره برپا می‌شود. ورود عموم علاقه‌مندان به ساحت قرآن کریم در سالن اجلاس سران آزاد است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha