انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان قرآنی دانشگاهیان و شورای عالی قرآن شهرداری تهران
کد خبر: 4206059
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵

انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان قرآنی دانشگاهیان و شورای عالی قرآن شهرداری تهران

تفاهم­‌نامه بین سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران به منظور توسعه زمینه­‌های همکاری سازنده و برقراری ارتباط سازمان‌یافته و ایجاد مشارکت و بهره‌گیری از توانایی‌های موجود منعقد شد.

سازمان قرآنی دانشگاهیان کشوربه گزارش ایکنا، تفاهم­‌نامه بین سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی و شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران امروز، 27 اسفندماه، به منظور توسعه زمینه­‌های همکاری سازنده و برقراری ارتباط سازمان‌یافته و ایجاد مشارکت و بهره‌گیری از توانایی‌های موجود منعقد شد.

اجرای طرح­‌های مشترک آموزشی، ترویجی، رسانه­‌ای، پژوهشی و مطالعاتی، فرهنگی، چندرسانه­‌ای و ... در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت(ع) برای شهروندان تهرانی، مدیران و کارکنان و خانواده­‌های شهرداری تهران با محوریت قرآن­ کریم و معارف اهل بیت(ع) موضوع این تفاهم‌نامه است که به امضای جلیل بیت‌مشعلی، سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا و مهدی سیفی، رئیس اجرایی شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران رسید.

از محورهای مطرح شده در این تفاهم‌نامه برگزاری محافل و نشست­‌های مختلف قرآنی، برگزاری دوره‌های آموزشی در ساحت‌های مختلف قرآنی، معرفتی و فرهنگی (حفظ، روخوانی، روانخوانی، قرائت، تدبر و ...) به ­صورت حضوری و غیرحضوری، همکاری در حوزه‏‌های مختلف رسانه‏‌ای از جمله تبلیغات در سایت، تولید محتوای چند‏رسانه‏‌ای و پوشش خبری برنامه، فرهنگ‌سازی در راستای ترویج موضوعات مختلف قرآنی و معارفی در سطح شهر، مساجد، پایگاه‌ها و ... زیرنظر شورا با اولویت استفاده از آموزه‏‌های دینی و برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری با محوریت قرآن ­و معارف اهل بیت علیهم السلام است.

تفاهم نامه بین سازمان قرآنی دانشگاهیان و شهردای تهران

ارائه خدمات رسانه‏‌ای و استودیویی در حوزه ساخت محتواها و محصولات چندرسانه‏‌ای در موضوعات مورد توافق و همکاری در انجام طرح­‌های ترویجی پژوهشی با استفاده از هوش مصنوعی و ... با محوریت معارف قرآن و عترت از دیگر محورهای مطرح شده در متن این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام
captcha