نشست اعضای قرآن و عترت منطقه ۲۲ تهران برگزار شد + عکس
کد خبر: 4197163
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

نشست اعضای قرآن و عترت منطقه ۲۲ تهران برگزار شد + عکس

دبیر شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران از برگزاری نشست اعضای قرآن و عترت شهرداری منطقه ۲۲ خبر داد و گفت: این جلسه‌ با حضور حامد خداوردی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ و اعضای شورای قرآن و عترت این منطقه برگزار شد.

مهدی سیفی، دبیر شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری نشست اعضای قرآن و عترت شهرداری منطقه ۲۲ گفت: این جلسه‌ با حضور حامد خداوردی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ و اعضای شورای قرآن و عترت این منطقه برگزار شد.

وی با بیان اینکه شورای عالی قرآنی شهرداری تهران با نگاه مثبت و ویژه شهردار تهران و اعضای شورای شهر به آن در مناطق، ذیل شورای مدیریت قرآنی تشکیل می‌شود تا تمامی فعالیت‌ها منسجم‌تر شود، افزود: امروز محل تربیت قرآنی در مساجد، مدارس، محله و منازل است که تلاش می‌کنیم با اتصال این چند ضلع به هم شاهد شکوفایی قرآن در محلات باشیم.

دبیر شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران تصریح کرد: در بخشی از این جلسه اعضای شورای قرآن و عترت منطقه به ارائه نظرات خود در مورد فعالیت‌های قرآنی پرداختند و در پایان این جلسه احکام اعضای شورای عالی قرآن و عترت منطقه ۲۲ تنفیذ شد.

انتهای پیام
captcha