ارائه خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی فارس به خانواده زندانیان شیرازی
کد خبر: 4145905
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

ارائه خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی فارس به خانواده زندانیان شیرازی

مسئول گروه بسیج جامعه پزشکان شهید شعبانی از خدمات درمانی جمعی از پزشکان بسیجی فارس بیش از ۲۰۰ خانواده زندانیان شیراز خبر داد.

ارائه خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی فارس به خانواده زندانیان شیرازیبه گزارش ایکنا از فارس، جمعی از پزشکان متخصص عضو بسیج جامعه پزشکی فارس (گروه شهید شعبانی) بیش از ۲۰۰ خانواده زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان شیراز را معاینه کرده و تحت درمان قرار دادند. 
محسن شعبانی، مسئول گروه بسیج جامعه پزشکان شهید شعبانی در این رابطه گفت: این گروه با هدف ارائه خدمات به قشر محروم و نیازمند جامعه که خانواده‌های مددجویان نیز به واسطه نبود سرپرست از جمله این اقشار به شمار می‌آیند، در این برنامه خیریه حضور یافته اند و به معاینه خانواده‌های نیازمند پرداختند.
شعبانی تصریح کرد: در این برنامه پزشکان متخصص زنان و زایمان، مشاوره روانشناسی، پزشک عمومی، پزشک کودکان، چشم پزشک و متخصص گوش حلق و بینی به بیش از ۲۰۰ خانواده افزون بر ۴۵۰ خدمت پزشکی ارائه کردند.
وی با دعوت از پزشکان متخصص برای پیوستن به این گروه از استمرار این برنامه بصورت ماهیانه و حضور این گروه در زندان‌های شیراز و استان فارس برای ارائه خدمات به زندانیان و خانواده آنان خبر داد و افزود: در این برنامه مقادیری دارو نیز برای ارائه به بیماران تهیه و توزیع شد.
 بنابه گفته مسئول گروه بسیج جامعه پزشکان شهید شعبانی، خیران استان می‌توانند برای تامین داروی بیماران نیازمند، کمک‌ها و نذورات خود را به بسیج جامعه پزشکی استان و دیگر تیم‌های خیریه ارائه کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha