رمز عبور از مشکلات داشتن روحیه جهادی است
کد خبر: 4145512
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

رمز عبور از مشکلات داشتن روحیه جهادی است

فرمانده سپاه کازرون با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با روحیه بسیجی و جهادی توانستند پیروز شوند، رمز موفقیت در این دوران هم داشتن تفکر بسیجی و روحیه جهادی دانست.

حسین حیاتی، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حسین حیاتی، فرمانده سپاه کازرون امروز، 13 خردادماه در دیدار اعضا شورای شهر و شهردار این شهرستان با بیان اینکه کار کردن در زمان حال مثل جهاد است، گفت: در دوران دفاع مقدس امکانات و منابع محدود بود حتی کشورما سیم خاردار هم نداشت و جنگ تمام عیار بر علیه ما شروع شده بود ولی در آن زمان رزمندگان اسلام با روحیه بسیجی و جهادی توانستند سربلند بیرون بیایند.

 وی تصریح کرد: امروز خواسته‌ها و انتظارات مردم زیاد است و منابع محدود و اگر ما بتوانیم با این منابع محدود با یک برنامه‌ریزی اساسی کار کنیم و انتظارات مردم را برآورده کنیم آن وقت است که تفکر ما بسیجی و روحیه ما جهادی خواهد بود.

حیاتی، خدمت به مردم در این زمان را سخت توصیف کرد و گفت: دشمنان یک جنگ ترکیبی و شناختی را علیه کشورمان شروع کردند و اکنون بیش از 300 شبکه فارسی زبان در زمینه‌های تحریف و رواج حرمت‌شکنی‌ها در اتاق فکر صهیونیستی تولید محتوا می‌کنند. در واقع امروز جنگ، جنگ روایت‌هاست هرکس روایت اول را بیان کند، تاثیر بیشتری روی اذهان می‌گذارد.

فرمانده سپاه کازرون، نقش نیروهای متخصص را در امر شهرسازی غیر قابل انکار توصیف کرد و افزود: علاوه بر اینکه حوزه شهرسازی و عمرانی شهر باید متخصص باشند، باید روان‌شناس و جامعه‌شناس خوبی هم باشند.

 وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب بر امیدآفرینی تأکید شده است، افزود: مخاطب بیانیه گام دوم عمدتا جوانان و نوجوانان هستند و طبق فرموده مقام معظم رهبری اساسی‌ترین و بنیادی‌ترین کار جهاد امیدآفرینی است مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بیشترین ارتباط را با مردم دارند و این دو مجموعه بیشترین فشار را تحمل می‌کنند و این می‌طلبد که همه ما با اتحاد و همدلی و تعامل در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان گام برداریم.

رضا نوذری، شهردار کازرون نیز در این دیدار گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در مسیر خدمت به مردم آماده هرگونه همکاری با سپاه و بسیج است.

وی، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر را جزو کوچکی از بسیج عنوان کرد و افزود: سال گذشته بین شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج سپاه در خصوص تغییر کاربری برخی از زمین‌های ناحیه مقاومت بسیج توافقاتی صورت گرفت و با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته شده هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

شهردار کازرون اظهار کرد: لازم است که همه ادارات شهرستان در کنار هم و با وحدت و انسجام جهت پیشرفت و توسعه شهر با هم تعامل و همکاری داشته باشند.

 در ادامه محسن تن، رئیس شورای اسلامی شهر کازرون نیز، تعامل و همکاری بین سپاه و بسیج با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر را خوب توصیف کرد و افزود: بین مسئولان شهرستان همکاری و اتحاد خوبی وجود دارد و این همکاری و اتحاد جهت تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی لازم و ضروری است.

وی، فلسفه وجود سپاه و بسیج را حفظ انقلاب و ارزش‌های آن عنوان کرد و افزود: نگاه سپاه به عملکرد دستگاه‌ها این است که دستگاه‌ها در مسیر و ریل انقلاب حرکت کنند و ما در مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری تمام تلاشمان را خواهیم کرد که در این مسیر مقدس حرکت کنیم.

انتهای پیام
captcha