گستره مهربانی امام رضا(ع) به زندانیان غیرعمد خوزستان رسید
کد خبر: 3351398
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

گستره مهربانی امام رضا(ع) به زندانیان غیرعمد خوزستان رسید

گروه اجتماعی: همزمان با حضور خدام رضوی در جشن‌های «زیر سایه خورشید» استان خوزستان، نسبت به همکاری خیرین و آگاهی‌بخشی مردم در زمینه آزادی زندانیان غیرعمد اقدام می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قدرت‌الله هاشم‌نیا، مدیرعامل ستاد دیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: بر  اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه آزادی زندانیان غیرعمد، 25 زندانی غیرعمد استان خوزستان در دهه کرامت آزاد خواهند شد.

وی با بیان اینکه تاکنون تلاش‌های گسترده‌ای در زمینه آزادی زندانیان غیرعمد استان خوزستان شده است، گفت: اغلب زندانیان غیرعمد خوزستان ناخواسته در زندان به سر می‌برند که با برنامه‌ریزی صورت گرفته، امیدواریم تعداد این زندانیان به صفر برسد؛ در این میان از سویی نیز نیازمند کارهای فرهنگی هستیم. در این زمینه باید اقداماتی به منظور پیشگیری از وقوع حوادثی در این زمینه صورت گیرد.

مدیرعامل ستاد دیه خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه باید از هر فرصتی برای افزایش فرهنگ عمومی مردم در این زمینه بهره‌مند شد، گفت: تاکنون رایزنی‌های متعددی برای آزادی زندانیان غیرعمد استان شده است و خوشبختانه شاهد نتایج مثبتی نیز بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در آخرین برنامه که در این زمینه در استان صورت گرفته است می‌توان به برگزاری جلسه‌ای با خدام رضوی که همزمان با دهه کرامت در استان خوزستان حضور یافته‌اند، اشاره کرد.

به گفته هاشم‌نیا در این دیدار سعی شد که جلسه توجیهی با حضور خدام برگزار شود و مقرر شد که خدام در جشن‌هایی که در استان حضور خواهند یافت، نسبت به همکاری خیرین و آگاهی‌بخشی مردم در این زمینه نیز سخنرانی داشته باشند.

وی ادامه داد: مهربانی امام هشتم شامل همه مردم شده است و در این راستا می‌توان از فرصت ایجاد شده در این زمینه استفاده کرد.

یادآور می‌شود، هاشم‌نیا پیش از این رقم کمک امسال خیّرین خوزستانی در ماه رمضان را 4 میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در این بخش ادارات، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌های دولتی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، جامعه پزشکی، وکلا، اصناف و بازار و ... همکاری مناسبی داشته‌اند که جا دارد از همکاری و تلاش صمیمانه آنها در این ارتباط قدردانی و تجلیل شود.

captcha