شاخص اصلی پاسداری، تبعیت از فرامین امامین انقلاب است
کد خبر: 4144429
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

شاخص اصلی پاسداری، تبعیت از فرامین امامین انقلاب است

فرمانده سپاه کازرون با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران خادم مردم و پاسدار خون شهدا است، گفت: در زمانه‌ای که دشمن تمام قد ایستاده است تا این انقلاب را از بین ببرد، یک چیز به عنوان شاخص اصل و اساس پاسداری است و آن هم تبعیت‌ از فرامین امامین انقلاب اسلامی است.

حسین حیاتی، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حسین حیاتی، فرمانده سپاه کازرون امروز، 8 خردادماه در دیدار با فرمانده تیپ تکاور امام سجاد(ع) این شهرستان، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوهچنار ضمن تبریک دهه کرامت گفت: خدمت در سنگرهای مختلف از عنایات الهی است.

وی ادامه داد: در زمانه‌ای که دشمن تمام قد ایستاده است تا این انقلاب را از بین ببرد، یک چیز به عنوان شاخص اصل و اساس پاسداری است و آن هم تبعیت‌ از فرامین امامین انقلاب اسلامی است.

حیاتی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران خادم مردم و پاسدار خون شهدا است، اظهار کرد:‌ خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک رسالت و وظیفه‌ای است که باید نسبت به آن احساس تکلیف داشته باشیم و از خدا بخواهیم توفیق دهد خدمتگزار خوب برای مردم و جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه ملاک اصلی سپاه در نقش‌آفرینی‌های مختلف خدمت به مردم و کشور است، گفت: در این راه استفاده از ظرفیت‌ها به نحو مطلوب و انسجام و همدلی در بین همه نهادها و ارگان‌ها، در راه خدمت، راهبرد سپاه است.

فرمانده سپاه کازرون در ادامه بر تداوم روند هرچه بهتر همکاری‌ها با تفکر و روحیه بسیجی برای خدمت به مردم تأکید کرد و خواستار همکاری نهادهای مختلف در این راستا شد.

نوشاد آبداری، فرمانده تیپ تکاور امام سجاد(ع) شهرستان کازرون نیز در این دیدار بر ضرورت تداوم همکاری‌ها و تعامل در حوزه سرزمینی در راستای هرچه بهتر انجام شدن کارها و مأموریت‌ها در راستای تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha