حضور مددجویان در مراسم معنوی اعتکاف توفیقی از جانب خداوند است
کد خبر: 3257130
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
دادستان خرم‌آباد:

حضور مددجویان در مراسم معنوی اعتکاف توفیقی از جانب خداوند است

گروه اجتماعی: روحیات معنوی که در اعتکاف به‌دست آمده است باید حفظ شود این در حالی است که عمده زندانیان وقتی از زندان خارج می‎شوند در محیط قرار می‌گیرند لذا باید معاشرت خود با افراد بد در جامعه را قطع کنند و بدانند نام انسان‌های خوب در تاریخ باقی مانده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، سعید رازانی، دادستان انقلاب و عمومی شهرستان خرم‌آباد در مراسم اختتامیه اعتکاف جمعی از مددجویان زندان‌های لرستان که شامگاه دوشنبه، 14 اردیبهشت‌ماه در مسجد شهید ابطحی خرم‎آباد برگزار شد، گفت: خوب بودن، با خدا بودن و ارتباط با خدا داشتن نتایج دنیوی و اخروی دارد اما کار خوب کردن هم به همین سادگی نیست و گاهی دشوار است.

وی با بیان این‌که در نظام جمهوری اسلامی ایران هدف از زندانی کردن افراد، اصلاح فرد است، افزود: زمانی شما را مدتی از جامعه دور می‌کنند برای این است که شما به فکر فرو می‌روید و باعث از بین رفتن رفتارهای بد بشود.

رازانی حضور مددجویان در مراسم معنوی اعتکاف را توفیقی از جانب خداوند دانست و اضافه کرد: روحیاتی معنوی که در اعتکاف به دست آمده است باید حفظ شود این در حالی است که عمده زندانیان وقتی از زندان خارج می‎شوند در محیط قرار می‌گیرند لذا باید معاشرت خود را با افراد بد در جامعه قطع کنید و بدانید نام انسان‌های خوب در تاریخ همیشه باقی مانده است.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد در پایان گفت: به پاس تلاش‌های شما مددجویان در اصلاح خودتان در تهذیب نفس خودتان در این مکان مقدس به تمام معتکفان یک هفته مرخصی می‌دهیم کمااین‌که اجر و پاداش معنوی اعمال شما در نزد خداوند محفوظ است.

captcha