قوانین مجلس متناسب با ترویج سبک زندگی دینی تصویب شوند
کد خبر: 3909089
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
مجلس یازدهم و جامعه قرآنی؛ انتظارات و نیاز‌ها / ۱۹

قوانین مجلس متناسب با ترویج سبک زندگی دینی تصویب شوند

پیشکسوت و داور بین‌المللی مسابقات قرآن با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید زبان گویای مردم باشند، تصریح کرد: انتظارات جامعه قرآنی از نمایندگان مجلس کمک به توسعه فرهنگ قرآنی و تصویب قوانینی متناسب با اشاعه فرهنگ دینی است.

مجلس و سبک زندگی دینی محمود لطفی‌نیا، پیشکسوت و داور بین‌المللی مسابقات قرآن، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به انتظارات جامعه قرآنی از نمایندگان مجلس، اظهار کرد: جامعه قرآنی شامل اقشار مختلفی می‌شود و هدایت‌كننده بخشی از فرهنگ به‌ سمت ایده‌ها و آرمان‌های انقلاب است، انقلابی که برخاسته از افكار قرآنی امام خمینی(ره) و علمای دین است.

لطفی‌نیا با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید زبان گویای مردم باشند، اظهار کرد: انتظارات جامعه قرآنی از نمایندگان مجلس کمک به توسعه فرهنگ قرآنی و تصویب قوانین متناسب با اشاعه فرهنگ دینی و جهت‌دهی مردم به سوی رفتارها و سبک زندگی قرآنی است. نمایندگان باید مروج فرهنگ قرآنی در نظام جمهوری اسلامی باشند و موجبات رشد آن را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: همچنین، نمایندگان مجلس باید در راستای رونق اقتصاد و فرهنگ کشور  فعالیت کنند و برای توسعه زیرساخت‌های قرآنی به یاری جامعه قرآنی بشتابند، چراکه یاری جامعه قرآنی در حقیقت یاری مردم خواهد بود.

لطفی‌نیا اظهار کرد: نمایندگان ملت انقلابی ایران در مجلسی حضور دارند كه به نام اسلام نامیده شده است و افرادی همچون شهید مدرس در رأس امور آن بودند.‌ بنابراین نمایندگان باید امانتدار خوبی باشند و احساس مسئولیت بیشتری کنند و برنامه‌ریزی كلان مملكت را در سطوح اجرایی به نحوی تدوین كنند كه باعث ارتقای شأن ملت و نظام جمهوری اسلامی شود.

وی در پایان تأکید کرد: مسئولیت امانتی است که در اختیار منتخبان قرار گرفته است و آنان باید به همان اندازه در پیشگاه خداوند پاسخ‌گو باشند و خالصانه به وظیفه خود عمل کنند. قطعاً خداوند در این راه به آنها کمک خواهد کرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha