برگزاری دوره تربیت ‌مربی تخصصی قرآنی کودک در اهواز
کد خبر: 4180109
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

برگزاری دوره تربیت ‌مربی تخصصی قرآنی کودک در اهواز

مرحله مقدماتی دوره تربیت ‌مربی تخصصی قرآنی کودک ویژه مربیان، آموزگاران مهد و پیش‌دبستانی از 17 تا 19 آبان در اهواز برگزار می‌شود.

دوره تربیت ‌مربی تخصصی قرآنی کودک ویژه مربیان، آموزگاران مهد و پیش‌دبستانی و مادران

مهدی فاضلی، مدیر مؤسسه قرآنی ریحانةالنبی(ص) شهرری در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره تربیت ‌مربی تخصصی قرآنی کودک ویژه مربیان، آموزگاران مهد و پیش‌دبستانی و مادران به صورت حضوری در سطح مقدماتی طی بازه زمانی 17 تا 19 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره در سطح مقدماتی با آموزش الفبای یک دقیقه‌ای،حفظ با بازی، حفظ موضوعی، شهر نماز، دوره تکمیلی با سرفصل‌های آموزش روخوانی آسان با چهار روش شعر، قصه، به روش اشاره و رنگ‌‌آموزی و دوره تربیت یک دقیقه‌ای و دوره پیشرفته با آموزش مهارت زندگی پیشرفته کودک برگزار خواهد شد.

فاضلی تأکید کرد: همچنین مشابه این دوره نیز 21 آبان‌ماه در شهرستان جم بوشهر، 24 آبان‌ماه در کرج و 27 آبان‌ماه در تهران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق ایتا با شماره 09127002696 در ارتباط باشند.

این کارشناس تکنولوژی آموزشی از برگزاری کارگاه‌های «تربیت یک دقیقه‌ای» و «زنگ دوستی با كودک» ويژه مادران مهد و پيش‌دبستانی قرآنی خاله ستاره بومهن و پیش‌دبستانی قرانی انصارالمهدی تهران خبر داد و گفت: پنج نقشه تربیت بدون تنبیه در این کارگاه‌ها با عناوین زنگ دوستی با كودک، کودک باهوش، کودک قانونمند، والد مسئول و نقشه مقابله با بدرفتاریی‌های کودک مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha