اعلام نتایج مرحله شهرستانی بخش معارف مسابقات قرآن اوقاف در فارس
کد خبر: 4167136
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

اعلام نتایج مرحله شهرستانی بخش معارف مسابقات قرآن اوقاف در فارس

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه فارس از اعلام نتایج مرحله شهرستانی بخش معارف چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در این استان خبر داد.

سیدامیر عباس جلالیسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس با بیان اینکه مرحله شهرستانی آزمون رشته‌های معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در نقاط مختلف استان فارس برگزار شد، گفت: این آزمون در این مرحله با حضور ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در استان فارس برگزار شد.

وی افزود: این آزمون در شیراز با حضور ۶۰۰ نفر در دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار شد که این آزمون همزمان با سراسر استان، ۳۰ مردادماه ۱۴۰۲ در ۳۱ شهرستان استان فارس برگزار شد.

جلالی با بیان اینکه برگزیدگان زمان برگزاری مرحله استانی این آزمون را مهرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: نتایج این آزمون در بخش‌های ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمان، معارف صحیفه سجادیه، معارف نهج البلاغه، معارف قرآنی ـ اهل تشیع و معارف قرآنی ـ اهل تسنن برگزار شد.

وی در ادامه نتایج این مرحله از مسابقات را به تفکیک  بانوان و  آقایان و رشته شرکت اعلام کرد که مخاطبان ایکنا می‌توانند برای دریافت نتایج بر روی جنسیت مورد نظر کلیک کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۴
0
1
سلام. حد نصاب نمرات چقدر هست که متوجه شویم برای مرحله بعد انتخاب شدیم یا نه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۵ - ۱۳:۴۱
0
1
با سلام حدنصاب برای مرحله استانی اعلام نکردند تا بدانیم هستیم یا نه
captcha