خدمت‌رسانی 12 مبلغ دینی در موکب اوقاف فارس در نجف اشرف
کد خبر: 4166650
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

خدمت‌رسانی 12 مبلغ دینی در موکب اوقاف فارس در نجف اشرف

مسئول اعزام مبلغ اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در موکب این اداره‌کل در نجف اشرف با بیان اینکه چندین سال است که اوقاف برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین مبلغ اعزام می‌کند، از فعالیت 12 مبلغ دینی در این موکب خبر داد.

خدمت‌رسانی مبلغان دینی به زائران اربعینحجت‌الاسلام والمسلمین یونس ابوالحسنی، مسئول اعزام مبلغ اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در موکب این اداره‌کل در نجف اشرف در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه چندین سال است که اوقاف برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین مبلغ اعزام می‌کند، از فعالیت 12 مبلغ دینی در این موکب خبر داد.

وی با تصریح اینکه این مبلغان اقدامات مختلفی را طی ایام اربعین حسینی به زائران ارائه می‌دهند، برپایی اقامه نماز جماعت در هر سه وعده و هر وعده پنج مرتبه به همراه سخنرانی مذهبی، برگزاری مسابقات فرهنگی به همراه اهدای جوایز فرهنگی، پخش کلیپ‌های مرتبط با اربعین حسینی را از جمله این اقدامات برشمرد.

به گفته ابوالحسنی، تبلیغ چهره به چهره، برگزاری جلسات هم‌اندیشی مبلغان و خادمان امام حسین(ع)، برپایی سخنرانی مبلغان دینی و پاسخگویی به سؤالات اعتقادی با همکاری خادمان حرم مطهر علوی و اهدای جوایز از سوی حرم مطهر به زائران، قرائت زیارت وارث، مداحی و مرثیه‌سرایی، ارائه خدمات مشاوره‌ای و... از دیگر فعالیت‌هایی است که توسط مبلغان دینی در موکب اوقاف فارس در نجف اشرف به‌صورت روزانه ارائه می‌شود.

مسئول اعزام مبلغ اوقاف فارس در موکب این اداره‌کل در نجف اشرف با یادآوری اینکه مبلغانی از حوزه علمیه مرودشت نیز در موکب حضور دارند، گفت: مبلغان دینی تا 21 ماه صفر یعنی یک روز بعد از ماه صفر در این موکب به زائران اربعین خدمت‌رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha