آغاز رقابت‌های برترین دانش‌آموزان قرآنی فارس
کد خبر: 4140707
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

آغاز رقابت‌های برترین دانش‌آموزان قرآنی فارس

مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان فارس با حضور ۲ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در شیراز آغاز شد.

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم افتتاحیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی استان فارس امروز، 24 اردیبهشت‌ با حضور مسئولان استانی در آموزشگاه ابتدایی برکاتی شیراز برگزار شد.

صدرالله زین‌العبادی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان فارس در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش‌آموزی استان فارس با حضور ۲ هزار دانش‌آموز دختر و پسر برگزیده مرحله مقدماتی برگزار می‌شود.

وی افزود:دانش‌آموزان در رشته‌های آوایی و پژوهشی صحیفه سجادیه، تفسیر، نهج‌البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی، مداحی، اذان، قرائت، حفظ، انشاء نماز، احکام نماز در ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت‌ به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز در مدارس برکاتی و معارف به رقابت می‌پردازند.

زین‌العبادی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات پس از سه سال بیماری کرونا به صورت حضوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزیدگان مرحله استانی پس از شرکت در دوره‌های توانمندسازی به مرحله کشوری که در اواخر تیرماه در شهر‌های کرمانشاه و مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس در پایان یادآور شد: مرحله مقدماتی مسابقه قرآن، عترت و نماز در ۱۴ نقطه استان فارس با مشارکت ۸ هزار دانش‌آموز برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha