فارس برترین استان کشور در جذب ائمه جماعت امین مدارس
کد خبر: 4138497
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

فارس برترین استان کشور در جذب ائمه جماعت امین مدارس

مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش کشور با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ نماز در بین دانش‌آموزان گفت: استان فارس برترین استان کشور در حوزه جذب ائمه جماعت امین مدارس است.

میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، میکائیل باقری، مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش کشور امروز، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در اجلاس نماز دانش‌آموزی استان فارس که در تالار فرهنگیان شیراز برگزار شد، با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ نماز در مدارس، گفت: فارس برترین استان کشور در حوزه جذب ائمه جماعت امین مدارس است.

وی با اشاره به میزبانی فارس در اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزان سراسر کشور، زمان برگزاری اجلاس مذکور را پنج‌شنبه، 21 اردیبهشت‌ماه جاری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام کرد.

باقری با بیان اینکه علت ماندگاری فعالیت‌های ارزشی، اخلاص است، تأکید کرد: گروه سرود دانش‌آموزی شهرستان آباده نمونه‌ای بارز  از کار های هنری با اخلاص است.

مدیرکل قرآن، عترت وزارت آموزش و پرورش کشور اهمیت نماز را مورد توجه قرار داد و با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرمایند که نماز را در ابتدای و انتهای روز بخوانید همانا این نیکی، گناهان را از بین می‌برد.

وی ادامه داد: هیچ حرفی انسان نمی‌زند جز اینکه دو فرشته نویسنده اعمال او باشند و با انجام گناه توسط انسان، سیئات او توسط فرشته‌ها ۷ ساعت نوشته نمی‌شود به همین دلیل، انسان به واسطه اقامه نماز می‌تواند سیئات خود را از بین ببرد.

انتهای پیام
captcha