اهتمام معلمان کازرون در تهیه و توزیع 100 بسته معیشتی میان نیازمندان
کد خبر: 4138413
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

اهتمام معلمان کازرون در تهیه و توزیع 100 بسته معیشتی میان نیازمندان

طی هفته بزرگداشت مقام معلم به همت کانون بسیج فرهنگیان کازرون، 100 بسته معیشتی و 50 بسته لوازم‌التحریر میان نیازمندان این شهرستان توزیع خواهد شد.

بسته معیشتیبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم در مراسمی با حضور امام جمعه و مسئولان شهرستان کازرون از مقام شامخ فرهنگیان شهرستان کازرون تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که امروز، 13 اردیبهشت‌ماه با زیارت قبور مطهر شهدای فرهنگی شروع شد، حجت‌الاسلام و المسلمین صباحی، امام جمعه کازرون با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والا مقام به ویژه شهدای فرهنگی این شهر گفت: شهدا زندگانی حی و ناظر هستند که با نثار خون خود امنیت، کرامت و هدایت را برای ما به ارمغان آوردند.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته معلم گفت: از ویژگی‎های استاد مطهری، شناخت عمیق وی از اسلام و نیز آگاهی وی از مسائل و مشکلات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی عصر حاضر بود که امروز نیازمند جدی کشور برای روشنگری و شناخت دشمن برای نسل‌های آینده در سطح مدارس هستیم.

امیرحسین جمشیدی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون نیز در سخنانی با گرامیداشت هفته معلم تصریح کرد: هفته معلم فرصتی است که تأملی بر رفتار، افکار و اندیشه‌ها و سیره خودمان داشته باشیم.

در ادامه مسئولان شهرستان کازرون با حضور در سطح برخی مدارس شهرستان کازرون ضمن شرکت در ویژه برنامه‌های هفته معلم از برخی از آموزگاران شهرستان به نمایندگی از سایر فرهنگیان شهرستان تجلیل به عمل آوردند.

قربانی یک رأس گوسفند  و توزیع بین نیازمندان، تجلیل از افتخار آفرینان مسابقات قرآن و علمی و ورزشی و کنکور، تهیه 100 بسته کمک مومنانه و توزیع بین نیازمندان و 50 بسته لوازم التحریر، اجرای رزمایش حضور کلیه مسئولان و پایوران سپاه ناحیه در 150 مدرسه و تجلیل از معلمان، گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا فرهنگی و دانش‌آموز، مراسم تجلیل از مقام معلم (تجلیل از معلمان نمونه شهرستانی و کشوری)، برگزاری میز خدمت در مصلای نماز جمعه، سخنرانی پیش از خطبه مدیر آموزش و پرورش، رزمایش لیگ جهاد تبیین(جت) مخصوص دانش آموزان متوسطه اول و دوم، سرکشی از خانواده شهدای فرهنگیان و... از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته مقام معلم توسط کانون فرهنگیان بسیج شهرستان کازرون هستند.

یادآور می‌شود، فرهنگیان شهرستان کازرون با اهدای ۲۷ شهید فرهنگی و ۱۴۸ شهید دانش‌آموز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش‌آفرینی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha