مسیر تحول آموزش‌و‌پرورش فارس با محوریت نماز آغاز می‌شود
کد خبر: 4140171
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

مسیر تحول آموزش‌و‌پرورش فارس با محوریت نماز آغاز می‌شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان فارس با بیان اینکه اجلاس نماز آغازی نو در فعالیت‌های پرورشی مدارس خواهد بود، اظهار کرد: مسیر تحولی آموزش و پرورش فارس با محوریت نماز آغاز می‌شود چراکه رهبر معظم انقلاب به هویت دینی و ملی تأکید دارند.

محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در چهارمین اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی که امروز، 21 اردیبهشت‌ماه به میزبانی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی برگزار شد با درود به روح شهدای دانش‌آموز دفاع مقدس و حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)، گفت: دانش‌آموزان مرکز ثقل فعالیت‌های تربیتی آموزش‌و‌پرورش هستند و از دانش‌آموزانی که در دل اغتشاشات و جنگ ترکیبی دشمن پرچم نماز را برافراشته نگه داشتند، تشکر می‌کنم.

عسکری با بیان اینکه اجلاس نماز آغازی نو در فعالیت‌های پرورشی مدارس خواهد بود، اظهار کرد: مسیر تحول آموزش و پرورش فارس با محوریت نماز آغاز می‌شود چراکه رهبر معظم انقلاب به هویت دینی و ملی تأکید دارند.

وی ادامه داد: باور داریم که نماز هویت انسان را می‌سازد و در دفاع مقدس مصداق بارز و مفهوم هویت بخشی نماز است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس جایگاه رفیع دانش‌آموزان در مدارس را مورد توجه قرار داد و گفت: دانش‌آموزان با اقدامات خود برای مدیران پیام آفرین هستند.

انتهای پیام
captcha