ارسال ۳۰۰ اثر به سومین همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر
کد خبر: 4140305
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

ارسال ۳۰۰ اثر به سومین همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر

دبیرعلمی همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر از وصول یش از ۳۰۰ مقاله و اثر علمی و هنری از ۱۲ استان کشور به دبیرخانه همایش خبرداد.

حجت الاسلام حمیدرضا حدائق دبیرعلمی حوزه انقلابی حوزه منتظربه گزارش ایکنا از فارس، حجت الاسلام حمیدرضا حدائق دبیر علمی حوزه انقلابی حوزه منتظر امروز، 21 اردیبهشت در اختتامیه همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره عالم ربانی و مفسر قرآن کریم، مرحوم آیت الله اسدالله ایمانی نماینده فقید ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، گفت: این همایش مفتخر است به عنوان حرکتی نوین که دربردارنده توامان تولید علم و تبیین وظایف انقلابی و مهدوی طلاب و حوزه‌های علمیه است، به ایستگاه سوم خود برسد و در سومین دور برگزاری خود، شاهد حضور پرشور علما، روحانیون و طلاب علوم دینی از سراسر کشور باشد.

وی افزود: در برگزاری سومین همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر، بیش از ۳۰۰ مقاله و اثر علمی و هنری از ۱۲ استان کشور به دبیرخانه همایش واصل شد که در قیاس با دور اول و دوم این همایش، از رشد مطلوب کمی و کیفی حکایت دارد.

بنابه گفته دبیر علمی همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر، هیات داوران انتظار دارد در سال های آینده و در ادوار آتی، خلاقیت، نوآوری، توجه ویژه به روش‌های نوین تحقیق و فهم دقیق آثار علما و فضلای متقدم و متاخر در خلق آثار جدید بیشتر مورد توجه طلاب و روحانیون عزیز قرار گیرد.

حجت الاسلام حدائق از ثبت مقالات این همایش، اظهار کرد: هیات داوران نوید می‌دهند آثار علمی فاخر تولید شده در سه دور برگزاری این همایش، طی فرایندی میان‌مدت در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC نمایه سازی خواهد شد تا همگان از برکات اندیشه و قلم علما، طلاب و روحانیون معزز بهره‌مند شوند.

وی در پایان سخنان خود با تاکید براینکه در سومین دور همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر، ۴۶ اثر در بخش هنری جهت داوری و ارزیابی به دبیرخانه ارسال شد، افزود: هیات داوران بر اساس ملاک‌های معتبر و ارزشیابی دقیق، در بخش‌های فیلم، اینفوگرافی، شعر، فیلمنامه ، داستان وعکس، عناوین اول تا سوم توسط طلاب و روحانیون هنرمند را معرفی کردند.

انتهای پیام
captcha