پیروان راه شهدا کم نیستند
کد خبر: 4141334
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
آیت‌الله دژکام:

پیروان راه شهدا کم نیستند

نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه طرفداران حق، انقلاب و نظام اسلامی و پیروان راه شهدا کم نیستند، گفت: دشمن تلاش دارد با تبلیغات خود این ذهنیت را ایجاد کند که عده انقلابیون و مؤمنان کم شده است.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، شب گذشته، 26 اردیبهشت‌ در یادواره شهدای طلاب شیراز، گفت: هنگام سخنرانی برای ترویج دین و سخنان اهل بیت(ع) در محافل کم جمعیت، شیطان سخنران را با این دلیل که کسی نیست و حمایتی وجود ندارد، ناامید می‌کند اما باید گفت که حق پیروز است ولو اینکه عده را کم می‌بینیم.

وی با بیان اینکه طرفداران حق، انقلاب و نظام اسلامی و پیروان راه شهدا کم نیستند، ادامه داد: دشمن تلاش دارد با تبلیغات خود این ذهنیت را ایجاد کند که عده انقلابیون و مؤمنان کم شده است در صورتی که از ایستادن در راه خدا پشیمان و ناتوان نشده‌ایم و روز به روز به تعدادمان افزوده خواهد شد. 

آیت‌الله دژکام با یادآوری اینکه خداوند متعال پیروزی را نصیب کسانی می‌کند که در راه او ایستادگی و پایمردی داشته باشند، رمز پیروزی در نبرد با دشمنان را اطاعت از ولایت عنوان کرد و افزود: مطیع ولایت باشید و صبورانه این حرکت را دنبال کنید چراکه دشمنان با شلوغ کاری در فضای مجازی و خیابان‌ها و ایجاد صحنه‌هایی برای آزار دل مؤمنان، هیچ‌گاه بر عظمت حقانیت دین و اسلام پیروز نخواهد شد.

امام جمعه شیراز مظلومیت امامان شیعه در طول تاریخ را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: در زمانی که امام علی(ع) را دشمنان از خانه بیرون آوردند، اصحاب نظاره‌گر بودند، اما بدون اجازه امام دخالت نکردند بنابراین نباید از ولایت جلو زد و گوش به فرمان بود.

وی با بیان اینکه آزمایش الهی بوده و در آینده نیز خواهد بود، گفت: باید در آزمایش الهی وظیفه خود را بدانیم و با مقاومت صبورانه وظایف خود را انجام دهیم چراکه خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید:«إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ؛ شما اگر خدا را یاری کنید (یعنی دین و پیغمبر خدا را) خدا هم شما را یاری کند و ثابت قدم گرداند» و امیدواریم پیروزی در این عرصه‌های نبرد ترکیبی و شناختی دشمن را هرچه زودتر شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha