مسئولان به دنبال رفع مشکلات باشند
کد خبر: 4145092
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
آیت‌الله دژکام:

مسئولان به دنبال رفع مشکلات باشند

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه مردم در سختی هستند اما به خاطر ایمانشان پای کار ایستادند، گفت: مسئولان با همت عالی به دنبال رفع مشکلات باشند.

آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، ۱۰ خرداد در آیین رونمایی از سنگ مزار حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع) ضمن قدردانی از ساخت سنگ مزار حرم مطهر سید علاالدین حسین (ع)، اظهار کرد: شیراز به فرزندان تلاشگر در خدمت‌گزاری به خاندان اهل بیت (ع) افتخار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۴۴۴ سال از هجرت پیامبر (ص) می‌گذرد، افزود: غیر از ۴۴ سال گذشته که انقلاب اسلامی ایران متولد شده است، دشمنان نگذاشته‌اند حکومت بر پایه ولایت شکل بگیرد و به نوعی تولی اینجا شکل گرفته است بنابراین ضمن تشکر از زحمات صورت گرفته اما باید همت عالی داشته باشیم و پای حرکتی که خون ۳۰۰ هزار شهید ریخته ایستادگی کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه مردم در سختی هستند اما به خاطر ایمانشان پای کار ایستادند، افزود: دشمن نیز بار روانی سختی‌ها را در فضای مجازی افزایش می‌دهد اما با این حال مردم پای نظام ایستادند و این حرکت را شب گذشته در حرم مطهر امام رضا (ع) نشان دادند.

آیت‌الله دژکام در پایان سخنان خود تاکید کرد: کار‌های زمین مانده بسیار است اما ان‌شاءالله با همت عالی مسئولان بسیاری از مشکلات برطرف شود. امسال سالی است که دشواری‌های سنگینی داریم، از این‌رو رقابت‌ها را باید کنار گذاشت پای کار اهل بیت(ع) ایستاد چراکه خود ائمه اطهار سختی ها را آسان می‌کنند. 

انتهای پیام
captcha