معرفی برگزیدگان هشتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه
کد خبر: 4071464
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

معرفی برگزیدگان هشتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه

در مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزیدگان این دوره از مسابقات معرفی و تجلیل شدند.

مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه امروز، ۲۶ تیرماه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد. در این مراسم از برگزیدگان این دوره در دو بخش بانوان و آقایان و رده‌های سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال تجلیل به عمل آمد.

در بخش آقایان بزرگسال

در این مسابقات در بخش بزرگسالان در رشته حفظ ۱۰ جزء محمدحسین پیرعباسی از تهران حائز رتبه اول، محمد خلوجینی از همدان حائز رتبه دوم و محمد غرباوی از خوزستان حائز رتبه سوم شدند.

همچنین در رشته حفظ ۲۰ جزء محمدجواد پایکاری از تهران حائز رتبه اول، محمدامین مسلمی از دانشگاه علوم قضائی حائز رتبه دوم و علیرضا میرزاخانی از فارس رتبه سوم را کسب کردند. در رشته حفظ کل علی غلام آزاد از دانشگاه علوم قضائی حائز رتبه اول، مرسل دویران از زنجان حائز رتبه دوم و مهدی رمضانی نوده از تهران حائز رتبه سوم شدند.

در رشته قرائت تحقیق، حسین خسروی از یزد حائز رتبه اول، علیرضا مسیح پور از کهکیلویه و بویراحمد حائز رتبه دوم و بهرام بهرامی از کرمانشاه به رتبه سوم دست یافتند. در رشته قرائت ترتیل رحیم شریفی از خوزستان حائز رتبه اول، محمد سیلاوی از خوزستان حائز رتبه دوم و محمدمهدی یقطین از استان فارس حائز رتبه سوم شدند.

در رشته مفاهیم محمد عباسی از قم حائز رتبه اول، مصطفی حاجی مصطفی‌زاده از استان البرز حائز رتبه دوم، سیدمهدی حسنی‌نهاد از مازندران حائز رتبه سوم و شکیب غلامی از گلستان حائز رتبه پنجم شدند.

در رشته هنرهای تجسمی، واحد ناصری از کردستان حائز رتبه اول، عقیل کلی از خراسان شمالی و محمد مسعود یوسفی از تهران حائز رتبه دوم شدند.

در بخش آقایان زیر ۱۶ سال

همچنین در بخش آقایان زیر ۱۶ سال در رشته حفظ ۱۰ جزء، علی صالحی نیا از خراسان جنوبی حائز رتبه اول، محمدامین محمدنیا از خراسان رضوی حائز رتبه دوم و علیرضا خوری‌نژاد از قم به رتبه سوم دست یافتند.

در رشته حفظ ۲۰ جزء، محمد مجتبی نایب‌زاده از قم حائز رتبه اول و امیرعباس دوست‌محمدی از قزوین حائز رتبه دوم  شدند. در رشته حفظ کل، محمد متقی از قم حائز رتبه اول، مهدی متقی از قم حائز رتبه دوم و محمدحسین رادمهر از مرکزی حائز رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته قرائت تحقیق، نورالمهدی دوستی از ایلام حائز رتبه اول، محمد نعیم هدایت‌فر از اصفهان حائز رتبه دوم و متین مقدومی از سیستان و بلوچستان و سیدامیرحسین هاشمی از خراسان شمالی حائز رتبه سوم شدند. در رشته قرائت ترتیل، سبحان قلی‌زاده از خراسان جنوبی حائز رتبه اول،  محمدمهدی رضائی‌نژاد از فارس حائز رتبه دوم، ابوالفضل نعمت‌الهی از فارس و امیررضا مزروعی از یزد به رتبه سوم دست یافتند.

در بخش بانوان بزرگسال

در بخش بانوان بزرگسالان در رشته حفظ ۱۰ جزء مینا صلواتی بیشه از بوشهر حائز رتبه اول، زهرا جعفری از تهران حائز رتبه دوم و فرشته سادات هاشمیان از اصفهان حائز رتبه سوم شدند. در رشته حفظ ۲۰ جزء محدثه ربانی از خراسان جنوبی حائز رتبه اول، سکینه علائی از چهار محال و بختیاری حائز رتبه دوم و کوثر تبیانیان از سمنان حائز رتبه سوم شدند.

در رشته حفظ کل فرزانه جعفریان از اصفهان حائز رتبه اول، فاطمه صفر زاده از قزوین حائز رتبه دوم و سیده صدیقه هاشمی از خراسان جنوبی رتبه سوم شدند. در رشته حفظ موضوعی، سمیه شعبانی از استان مرکزی حائز رتبه اول، زهرا باقری از خراسان شمالی حائز رتبه دوم، سهیلا سعادتی از فارس حائز رتبه سوم، زهرا خدایاری نائینی از اصفهان حائز رتبه چهارم و مریم بیگم قدمگاهی از خراسان رضوی حائز رتبه پنجم شدند.

در رشته قرائت تحقیق مریم سهرابی از کرمانشاه حائز رتبه اول، محبوبه سپندار از چهارمحال و بختیاری حائز رتبه دوم و سیده زینب تقوی‌پور از گیلان حائز رتبه سوم شدند. در رشته قرائت ترتیل، نجمه جعفریان از اصفهان حائز رتبه اول، حکیمه شفیعی از یزد حائز رتبه دوم و اعظم امینی‌نژاد از خراسان رضوی حائز رتبه سوم شدند.

همچنین در رشته مفاهیم، مروه کشیری از گلستان حائز رتبه اول، میترا فروتن از تهران حائز رتبه دوم و اعظم دری از خراسان رضوی رتبه چهارم را کسب کردند. در رشته هنرهای تجسمی، مینا پرسری از البرز حائز رتبه سوم، معصومه اکبری از فارس حائز رتبه چهارم و کیمیا کاووسی از استان مرکزی حائز رتبه پنجم شدند.

در بخش بانوان زیر ۱۶ سال

همچنین در بخش بانوان زیر ۱۶ سال در رشته حفظ ۱۰ جزء، کوثر فتحی از تهران حائز رتبه اول، زهرا صفرزاده از قزوین حائز رتبه دوم و فاطمه تکبیری از تهران رتبه سوم شدند. در رشته حفظ ۲۰ جزء، هانیه عبدالهی از آذربایجان شرقی حائز رتبه اول و کیانا سادات موسوی از همدان رتبه دوم شدند.

در رشته قرائت تحقیق، هانیه شاطری از خراسان رضوی حائز رتبه اول، آسیه کهزادی از فارس حائز رتبه دوم و زینب گلسرخی از یزد حائز رتبه سوم شدند. در رشته قرائت ترتیل، حسنی رضوانی‌زاده از خراسان رضوی حائز رتبه اول، کوثر محمدزاده از گلستان حائز رتبه دوم و زهرا ایمانی از آذربایجان غربی حائز رتبه سوم شدند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha