هشتمین مسابقات قرآن قوه قضائیه در شیراز آغاز شد
کد خبر: 4071083
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

هشتمین مسابقات قرآن قوه قضائیه در شیراز آغاز شد

مراسم افتتاحیه هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کارکنان و خانواده‌های قوه قضائیه در شیراز آغاز شد.

مسابقات قرآن قوه قضائیه در شیراز به گزارش ایکنا از فارس، مراسم افتتاحیه هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کارکنان و خانواده‌های قوه قضائیه، امروز، 25 تیرماه در هتل شیراز در حال برگزاری است.

نزدیم به 300 نفر از برگزیدگان مرحله مقدماتی کشوری این دوره از مسابقات که دو سال پیش برگزار شده بود اما به دلیل شیوع کرونا مرحله کشوری آن به تعویق افتاده بود، در این مرحله در شیراز به رقابت خواهند پرداخت.

شرکت‌کنندگان از روز گذشته، 24 تیرماه در هتل شیراز اسکان یافتند و امروز بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات در بخش‌های بانوان و آقایان و رده‌های سنی بالای 16 سال و زیر 16 سال در محل هتل شیراز آغاز خواهد شد.

مسابقات طی امروز در هتل شیراز ادامه خواهد یافت و مراسم اختتامیه نیز فردا، 26 تیرماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود. این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل، حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء و رشته‌های کتبی مفاهیم و حفظ موضوعی برگزار خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه مقامات کشوری نظیر معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه، استاندار فارس، رئیس امور فرهنگی قوه قضائیه، نماینده ولی فقیه در استان فارس و اعضای شورای تأمین و شورای قضایی استان فارس حضور دارند.

همچنین در این مراسم از تعدادی از همکاران قرآنی قوه قضائیه و کانون وکلا که در مسابقات مربوط به خودشان حائز رتبه‌های برگزیده شده بودند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha