آزمون کتبی مسابقات قرآن قوه قضائیه برگزار شد
کد خبر: 4071134
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
در شیراز

آزمون کتبی مسابقات قرآن قوه قضائیه برگزار شد

آزمون کتبی رشته‌های مفاهیم و حفظ موضوعی هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه در شیراز برگزار شد.

آزمون کتبی، هشتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه، شیراز به گزارش ایکنا از فارس، در راستای برگزاری مرحله کشوری هشتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه که امروز، 25 تیرماه در هتل شیراز در حال برگزاری است، آزمون کتبی این دوره از مسابقات هم برگزار شد.

آزمون کتبی مربوط به رشته‌های مفاهیم و حفظ موضوعی قرآن کریم در رده سنی بزرگسالان و در دو بخش بانوان و آقایان در سالن گردان هتل شیراز از ساعت 10:25 تا 11:10 برگزار شد.

هومن متین‌نیکو، داور رشته‌های کتبی هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه در حاشیه این آزمون گفت: در این آزمون 21 نفر در رشته مفاهیم و 9 نفر در رشته حفظ موضوعی شرکت کردند.

وی بیان کرد: افرادی در این مرحله شرکت کردند که در مراحل شهرستانی، استانی و مقدماتی کشوری به عنوان برگزیده انتخاب شده بودند و امروز در مرحله کشوری به رقابت پرداختند.

متین‌نیکو با بیان اینکه نتیجه این مسابقات تا عصر امروز مشخص خواهد شد و برگزیدگان آن در مراسم اختتامیه تجلیل می‌شوند، گفت: این آزمون دارای 40 سؤال تستی و 5 سؤال تشریحی بود.

یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات به منظور معرفی و تجلیل از نفرات برگزیده تمام رشته‌های هشتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه فردا، 26 تیرماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha