تربیت 4 هزار حافظ در یزد همت همه‌جانبه فعالان قرآنی را می‌طلبد
کد خبر: 4051787
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
نشست فعالان قرآنی استان یزد با استاندار / 5

تربیت 4 هزار حافظ در یزد همت همه‌جانبه فعالان قرآنی را می‌طلبد

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با اشاره به درخواست استاندار یزد در زمینه تربیت 4 هزار حافظ قرآن به نیت 4 هزار شهید استان، همت همه‌جانیه فعالان قرآنی استان را خواستار شد.

حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان یزدحجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در حاشیه نشست فعالان قرآنی استان با مهران فاطمی، استاندار یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: در شب شهادت امام علی(ع) و یکی از لیالی قدر شاهد برگزاری نشست فعالان قرآنی استان با استاندار یزد هستیم تا بتوانند دغدغه‌ها و مشکلات خود را مطرح و ان شاءالله به همت استاندار یزد جامه عمل پوشانیده شود.

وی از فعالیت 130 مؤسسه فعال قرآنی و 100 خانه قرآن کریم در سطح استان خبر داد و گفت: این مؤسسات و خانه‌های قرآن نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی در سطح استان اقدام می‌کنند.

مطهریان با اشاره به درخواست فاطمی، استاندار یزد در زمینه تربیت 4 هزار حافظ قرآن کریم و برگزاری 4 هزار جلسه خانگی قرآن به نیت 4 هزار شهید دارالعباده و دارالعلم استان یزد گفت: در این زمینه همه مؤسسات، خانه‌های قرآن و جامعه قرآنی باید تلاش خود را به کار گرفته تا این اقدام عملیاتی شود.

وی بیان کرد: رسیدن به این هدف نیاز به همدلی، همکاری و همفکری همه مسئولان و دست اندرکاران فعالیت‌های قرآنی دارد و امیدواریم با همدلی همه جانبه بتوانیم به این هدف بسیار مهم که از مطالبات رهبر انقلاب در زمینه تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در سطح کشور است، و سهم استان در این زمینه 150 هزار نفر بوده، نزدیک شویم.

انتهای پیام
captcha