برگزاری شورای فرهنگ عمومی یزد برای اولین بار با حضور جامعه قرآنی
کد خبر: 4051722
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۴
نشست فعالان قرآنی استان یزد با استاندار / 2

برگزاری شورای فرهنگ عمومی یزد برای اولین بار با حضور جامعه قرآنی

مشاور عالی استاندار یزد با اشاره به اینکه اواخر سال گذشته و برای اولین بار، نشست شورای فرهنگ عمومی استان با حضور جامعه قرآنی برگزار شد گفت: این نشان از توجه و اهتمام استاندار به فعالیت‌های قرآنی است.

مهدی تقوایی، مشاور عالی استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهدی تقوایی، مشاور عالی استاندار یزد، 2 اردیبهشت‌ماه در نشست فعالان قرآنی استان با مهران فاطمی، استاندار یزد اظهار کرد: امروز افرادی در این نشست حضور دارند که بدون هیچ ادعایی  به صورت شفاف و دقیق نسبت به فعالیت‌های قرآنی اهتمام می‌ورزند، نوجوانان و جوانانی که امروز داعیه‌دار اصحاب قرآنی استان هستند و افتخارات زیادی را در عرصه‌های استانی، ملی و حتی بین‌الملل در کارنامه خود دارند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج حسن دانش، این شهید قرآنی را گل سر سبد قاریان استان و کشور و همچنین نخبه قرآنی به تمام معنا دانست که جای وی در مجمع قاریان و حافظان استان خالی است و گفت: روح این شهید عزیز در بین قرآنیان مستمر و جاری است و خدمات این قاری شهید، سینه به سینه باعث رشد و شکوفایی عزیزان قرآنی می‌شود.

تقوایی با اشاره به حضور مدیران مؤسسات قرآنی نیز گفت: زمانی که در هشتمین نمایشگاه قرآن یزد با برخی از مدیران مؤسسات هم‌صحبت شدم، این موضوع را درک کردم که با همت، عشق و علاقه ای که به فعالیت‌های قرآنی  دارند، بدون هیچ گونه چشمداشتی نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی اقدام می‌کنند. 

وی ادامه داد: همچنین خانه‌های قرآنی در استان مشغول فعالیت هستند که بدون ادعا و چراغ خاموش فعالیت دارند و لذا به نیابت از استاندار از همه آنها تقدیر و تشکر می‌کنم.

مشاور عالی استاندار یزد با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد استاندار یزد با جامعه قرآنی گفت: برای اولین بار در استان و به احتمال زیاد در کشور، نشست شورای فرهنگ عمومی استان با حضور جامعه قرآنی برگزار شد و خوشبختانه با مصوبات خوبی همراه بود لذا اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت باید تلاش کنند تا مصوبات به خوبی انجام شود.

انتهای پیام
captcha