انتخابات مرجع تغییرات است / امروز ناامید نباشیم
کد خبر: 3973569
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
انتخابات ۱۴۰۰؛ اخلاق حکمرانی / ۱۳

انتخابات مرجع تغییرات است / امروز ناامید نباشیم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس انتخابات را مرجع تغییرات دانست اگر درست و اصلح انتخاب کنیم و ادامه داد: صندوق‌های رأی، صندوق تغییرات است و می‌توانیم به نفع مردم شرایط را تغییر دهیم.

سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در حاشیه مراسم بزرگداشت حماسه 3 خرداد گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: طبق فرمایش امام خمینی(ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد، امام دلیل اصلی آن توکل و ایمان به خدا رزمندگان، رهبری امام و مقاومت ملت بود اما امروز امتحان دیگری هم در 28 خردادماه در پیش داریم.

وی با تأکید بر اینکه باید بصیر و عالم در صحنه انتخابات ورود کنیم، افزود: انتخابات مرجع تغییرات است اگر درست و اصلح انتخاب کنیم.


بیشتر بخوانید:


کوشکی اظهار کرد: انتخاب صحیح باعث می‌شود که بر مشکلات فائق آییم اما اگر فریب متلک‌های سیاسی و تبلیغات و وعده‌های توخالی را بخوریم قطعاً پیروز نخواهیم شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس بر ضرورت بررسی دقیق اظهارات و کارنامه هر کاندیدا برای انتخاب اصلح تأکید کرد و گفت: باید کارنامه عملکرد هر کاندیدا را به صورت دقیق بررسی کنیم تا بتوانیم انتخاب اصلح داشته باشیم. وضعیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره کشور همگی به انتخاب ما بستگی دارد.

حضور پررنگ پای صندوق‌های رأی

وی تأکید کرد: انتخابات صالحانه و مؤمنانه و حضور پررنگ و پررونق پای صندوق‌های رأی و انتخاب فردی که بتواند ستاد عملیات نظام اسلامی باشد، یعنی خواسته امام و رهبری را محقق کند نه اینکه چشمش تنها به غرب باشد، قطعاً سرنوشت ملت را تغییر خواهد داد.

کوشکی ادامه داد: 8 سال تمام کل سرنوشت کشور به غرب بسته شد در صورتی که قرآن می‌فرماید کفر عهدناپذیر و کافر عهدشکن است و هر جا با شما قراری گذاشت، آن را زیرپا می‌گذارد. چنانچه مشاهده کردیم که اروپایی‌ها 20 سال تمام تحت عنوان گفت‌وگوی اقتصادی با ما صحبت کردند به بهانه اینکه بخواهند مناسبات اقتصادی داشته باشند اما در نهایت 10 قطعنامه در شورای امنیت علیه ما به تصویب رساندند و هر بار ما را تحریم کردند.

این یادگار دوران دفاع مقدس خواستار تداوم راه شهدا شد و گفت: ما نیازمند کسی هستیم که خودش و دولتش پشت سر فاتحان خرمشهر باشد. این شهدا برای عزت و سربلندی دین خدا و کشور ایران جان دادند لذا باید راه آنان را ادامه دهیم.

ایران قابل تحریم نیست

وی با بیان اینکه امروز نباید ناامید باشیم، گفت: امروز 340 شبکه ماهواره‌ای علیه جریان انقلابی تبلیغ می‌کنند اما ناامید نباشیم و باید بدانیم که صندوق‌های رأی، صندوق تغییرات است و می‌توانیم به نفع مردم شرایط را تغییر دهیم.

کوشکی با اشاره به وضعیت مذاکرات وین بیان کرد: این کشور قابل تحریم نیست، چراکه دارای منابع بسیار خوبی است و کشورهای دیگر به این منابع نیاز دارند اما آنچه که ما را دچار مشکلات زیادی کرده است، رانت، اختلاس، پارتی‌بازی و غیره است نه تحریم‌ها.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در پایان خواستار توجه به انتخاب اصلح در انتخابات شورای شهر هم شد و گفت: در شوراها هم افراد مؤمن و متخصص انتخاب کنیم تا بتوانیم در دهه پنجم انقلاب آرامش بیشتر در چهره رهبری و زندگی مردم را مشاهده کنیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha