عزم اهالی رسانه برای توسعه فعالیت‌های قرآنی
کد خبر: 4187259
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
در بیانیه مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف بیان شد

عزم اهالی رسانه برای توسعه فعالیت‌های قرآنی

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از رسانه‌های دیداری، شنیداری و برخط برای پوشش مناسب چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، تعداد اخبار تولید شده از سوی رسانه‌ها را حاکی از عزم اهالی رسانه برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در کشور عنوان کرده است.

عزم اهالی رسانه برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در کشور

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، مرکز امور قرآنی اوقاف در بیانیه‌ای از فعالیت‌های اصحاب رسانه در پوشش چهل‌ و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با صدور بیانیه‌ای تقدیر کرد. در متن این بیانیه آمده است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری شایسته چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی ملی کشور که در آستانه ایام فاطمیه به پایان رسید، برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساند.

این دوره از مسابقات قرآن کریم بسیار باشکوه و با عظمت خاصی برگزار شد و در طول 10 روز برگزاری مسابقات با همت و تلاش اصحاب رسانه، فضای عمومی کشور تبدیل به فضای قرآنی و معنوی شد.

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بر خود فرض می‌داند، از پوشش مناسب و گسترده رسانه‌ای این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در رسانه‌های جمعی اعم از شبکه‌های مختلف صداوسیما، خبرگزاری‌ها، مطبوعات، نشریات و پایگاه‌های اطلاع رسانی و سایت‌های خبری استانی و ملی و فعالیت موثر و همت بلند اصحاب رسانه قدردانی کند.

همچنین این مرکز بر خود لازم می‌داند از تلاش‌های مدیران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی چه در استان و چه در سطح ملی به‌ویژه شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه رادیویی قرآن تشکر نماید. 

همچنین تلاش‌های شبانه‌روزی و موثر تخصصی‌ترین خبرگزاری قرآنی کشور؛ ایکنا باعث شد تا اطلاعات و اخبار این رویداد بزرگ به لحظه در اختیار مردم و علاقه‌مندان قرار گیرد. تعداد اخبار تولید شده توسط خبرگزاری‌های مختلف از جمله ایکنا؛ حاکی از عزم اهالی رسانه برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در کشور است.  

به‌طور ویژه از ستاد خبری استان که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیریت و راهبری شده است، صمیمانه سپاسگزاری می‌شود، امید است همواره در سایه الطاف الهی محفوظ و پیروز باشند.

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه»

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha