آمادگی نمایندگان مجلس برای تدوین قوانین در حوزه فعالیت‌های قرآنی
کد خبر: 4187643
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
نماینده مردم بجنورد تأکید کرد:‌

آمادگی نمایندگان مجلس برای تدوین قوانین در حوزه فعالیت‌های قرآنی

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و استقبال پرشور مردم از این رویداد ملی، بر آمادگی مجلس برای تدوین قوانین لازم در راستای تسهیل و پیشبرد فعالیت‌های حوزه قرآن تأکید کرد.

آمادگی نمایندگان مجلس برای تدوین قوانین در حوزه فعالیت‌های قرآنی

به گزارش ایکنا، سیدمحمد پاکمهر، نماینده بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از دست‌اندرکاران چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قدردانی کرد. متن این پیام به شرح زیر است. 

«بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری با شکوه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در بجنورد که با استقبال پرشور و شعور مردم متدین استان خراسان شمالی مواجه شد، به فضای معنوی استان روح دوباره بخشید.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از فعالیت‌های قرآنی در سطح ملی و بین‌المللی، آمادگی خود برای تدوین قوانین لازم در راستای تسهیل و پیشبرد فعالیت‌های این حوزه را اعلام داشته و مراتب تشکر خود را از رئیس و مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه و سایر دستگاه‌ها و متولیان برگزارکننده این مسابقات از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی اعلام می‌کنیم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امیدوار هستند معنویت بین اقشار مختلف مردم خصوصاً جوانان و نوجوانان، با برگزاری چنین رویدادهای قرآنی در کشور، رشد بیشتری پیدا کند.

دستگاه‌های عضو ستاد برگزاری، مردم، چهره‌های برجسته قرآنی، صنایع و خیرین، هتل‌ها، مراکز اقامتی و به ویژه صدا و سیمای خراسان شمالی شبکه اترک، شبکه‌های سراسری و رسانه‌های استانی و ملی نقش مؤثری در برگزاری با شکوه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن داشتند که برای تمام این گروه‌ها از خداوند منان توفیق روزافزون را مسئلت داریم.

سیدمحمد پاکمهر

نماینده مردم شریف شهرستان‌های بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه، جاجرم»

انتهای پیام
captcha