ادامه داوری مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن + فیلم
کد خبر: 4179314
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

ادامه داوری مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن + فیلم

داوری مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم از روز گذشته در سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شده و تا نوزدهم این ماه ادامه دارد.

ادامه داوری مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن + فیلم

به گزارش ایکنا، داوری مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از روز گذشته دهم آبان‌ماه در دو گروه بانوان و آقایان آغاز شده است، امروز نیز ادامه یافت. 

در این مرحله 28 نفر از داوران ملی و بین‌المللی کشورمان با حضور در سازمان اوقاف و امور خیریه و مرکز امور قرآنی این سازمان به ارزیابی فایل‌های تصویری راه‌یافتگان به این مرحله از مسابقات، می‌پردازند.

در این مرحله فایل تصویری ۸۰۶ نفر در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، دعاخوانی، اذان(ویژه آقایان) و مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم مورد داوری قرار خواهد گرفت. بخش بانوان در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و بخش آقایان نیز در ساختمان سردار سلیمانی سازمان اوقاف داوری می‌شود.

این فایل‌ها نیمه دوم مهر و از طریق حضور راه‌یافتگان به این مرحله از مسابقات در ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها ضبط شده است. در زمان ضبط این فایل‌ها ناظر و هادی حفاظ از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف حضور داشته است.

داوری این آثار در بخش بانوان تا روز هفدهم آبان‌ و در بخش آقایان نیز تا روز نوزدهم این ماه ادامه دارد. نفرات برتر این مرحله به مرحله نهایی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha