بسیج سازندگی در برطرف کردن نیاز‌های مردم کارگشاست
کد خبر: 4148363
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
فرمانده سپاه فجر فارس:

بسیج سازندگی در برطرف کردن نیاز‌های مردم کارگشاست

سردار یدالله بوعلی با بیان اینکه بسیج سازندگی در برطرف کردن نیاز‌های مردم کارگشاست، گفت: امروز شاهد حضور بسیج سازندگی به‌عنوان یک تفکر در تمامی عرصه‌ها هستیم و جهادگران کار‌های فنی جزئی و بزرگ را دقیق، با سرعت و هزینه کمتر انجام می‌دهند.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز، ۲۷ خردادماه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج سازندگی این استان با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج سازندگی گفت: امام علی(ع) می‌فرمایند که جهاد دری به‌سوی بهشت است و این در هم مخصوص اولیای خدا بوده و کسانی که در این مسیر قدم بر می‌دارند جزو اولیا الله هستند.

وی با بیان اینکه جهادگران بیشتر از بقیه تلاش می‌کنند و در تاریخ ماندگار خواهند بود، اظهار کرد: بسیج سازندگی در برطرف کردن نیاز‌های مردم کارگشاست و جهادگران با نیت قرب الهی و انجام فعالیت‌های خداپسندانه، نام خود را در تاریخ ثبت می‌کنند و در جلوی حرکت و تفکر جهادی، شهدا هستند.  

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه جهادگران جوانانی با اراده راسخ هستند که شاید بدون گذراندن دوره آموزشی خاصی، در میدان‌های عمل کارآمد خواهند بود، تصریح کرد: امروز شاهد حضور بسیج سازندگی به‌عنوان یک تفکر در تمامی عرصه‌ها هستیم و جهادگران کار‌های فنی جزئی و بزرگ را دقیق، با سرعت و هزینه کمتر انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی با مددگیری از خداوند متعال، توانسته در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و خدمت بی‌منت به ولی‌نعمتان انقلاب، تحول‌آفرین باشد و نمونه آن آب‌رسانی به هفت هزار روستا در یک سال است که ۷۰ درصد کار پیش‌رو از جهت عمرانی به سرانجام رسیده است.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی استان فارس در ۱۱ عرصه مشغول فعالیت هستند، افزود: در حوزه راه روستایی، محرومیت‌زدایی، بهداشت و درمان، مساجد و تأمین آب شرب روستایی و... جهادگران نقش‌آفرینی می‌کنند و پروژه‌هایی با اعتبار چند هزار میلیارد تومانی در راستای محرومیت‌زدایی تعریف شده است.  

فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر اینکه گروه‌های جهادی برخواسته از بطن مردم و تمامی اقشار جامعه است، ادامه داد: خروجی فعالیت‌هایی جهادی باید توانمند‌سازی صد‌ها گروه جهادی فنی و کارآمد باشد تا در زمان‌های نیاز در کنار دستگاه‌هایی اجرایی قرار گرفته و دردی از آلام هموطنان را برطرف کنند.

وی در پایان سخنان خود گفت: ویژگی گروه‌های جهادی این است که با توجه به ظرفیت مردم شکل می‌گیرد، بنابراین به دنبال پیمانکاری و موازی‌کاری با سایر دستگاه‌های دولتی و... نیستند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم، از زحمات اسماعیل قزل‌سفلی تجلیل و علی‌اکبر طحان به‌عنوان رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس معرفی شد.

انتهای پیام
captcha