راه شهدای عرصه جهاد و محرومیت‌زدایی همچنان ادامه دارد
کد خبر: 4159745
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

راه شهدای عرصه جهاد و محرومیت‌زدایی همچنان ادامه دارد

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهادگران با جان خود به سمت کار سخت می‌روند و در محرومیت‌زدایی بهترین کار‌ها با نیت خدایی رقم می‌خورد.

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، ۱۰ مرداد در پنجمین یادواره کشوری شهدای حرکت‌های جهادی که به میزبانی شیراز برگزار شد، گفت: خداوند متعال ظهور امام زمان (عج) را  جزای صبر اهل‌بیت حسین (ع) قرار داده و وعده خدا قطعی است.
 
وی افزود: خداوند پیروزی و قوام انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب را محقق کرده تا ما هم در برقراری حکومت اسلامی سهیم باشیم، همچنین وقتی مطمئن شدیم که به تکالیفمان عمل کردیم، باید اطمینان داشته باشیم که به وعده خدا می‌رسیم.
 
سردار فدوی با بیان اینکه جهادگران گام برداشتن در راه ظهور را بر خود تکلیف می‌کنند، تاکید کرد: تفاوت کار جهادی با غیر آن را در آیات قرآن می‌توان دید و در جنگ اقتصادی همانند جنگ نظامی، خیل عظیم جهادگران برای سازندگی و محرومیت‌زدایی با علم وجود خطرات و مشکلات پای کار آمدند و ۵۶ شهید را این گروه‌های جهادی تقدیم کردیم.
 
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا را پشتوانه‌ای برای جامعه دانست و گفت: همچون شهدای جنگ، شهدای جهادی نیز پشتوانه انقلاب و جامعه هستند و طبق فرموده قرآن کریم، کار برای خدا معامله با خداست از این رو با توجه به مرتبه شهدا در نزد خداوند، می‌توان از آن‌ها در انجام کار‌ها و پیمودن مسیر زندگی کمک گرفت.
 
وی با تاکید بر داشتن ایمان در راه مسیر الهی افزود: به وعده خدا نباید شک کرد و اگر کسی در راه خدا گام نهاد، اجرش با خداست همچنین بنا به فرموده قرآن کریم اکثر عبادات، خدمت به بندگان خداست.
 
سردار فدوی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که همه کار‌های جهاد سازندگی را بسیج سازندگی می‌تواند انجام دهد و اکنون در این سال‌ها دائم بر گستره فعالیت‌های بسیج سازندگی نظیر جهاد آبرسانی، راه و خانه روستایی و آبخیزداری و... افزوده می‌شود تا در همه زمینه‌ها محرومیت را ریشه‌کن کند.
 
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه گروه‌های جهادی بسیج امروز با توانمندی و کثرت اکنون کار‌های بزرگ را برای ریشه کن کردن محرومیت دارند، گفت: هر روز سازمان‌یافته‌تر، توانمندتر و با منابع مطمئن‌تر برای زدودن چهره محرومیت از کشور پای کار هستیم.
 
وی با تاکید بر داشتن اخلاص و نیت خدایی در فعالیت‌های جهادی اضافه کرد: اجر و پاداش کار برای خدا، با خداوند است از این رو در کار‌های جهادی باید بر پایه کار که نیت برای خداست، تاکید شود از این رو با نیت خدایی به صورت جهادی، با اخلاص و صدق پای کار می‌رویم و مطمئن هستیم که خدا بهترین‌ها را برای ما رقم می‌زند.
 
سردار فدوی تصریح کرد: جهادگران با جان خود به سمت کار سخت می‌روند و در محرومیت‌زدایی بهترین کار‌ها با نیت خدایی رقم می‌خورد، همچنین به برکت خون شهدا و وعده الهی، راه شهدای جهادی محکم‌تر از قبل با حضور جوانان مومن انقلابی پیش می‌رود و سعی داریم هر روز بهتر از قبل باشیم.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزایش روزافزون گروه‌های جهادی در کشور را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: باید به مرتبه‌ای از توانمندی برسیم که وقتی محرومیت از کشورمان رفع شد، همچون جنگ سخت که یاور دیگر کشور‌های مظلوم بودیم، در حرکت‌های جهادی هم محرومیت را از دنیای اسلام و مستضعفان عالم برداریم.
انتهای پیام
captcha