جهاد تبیین نیاز به کار عملیاتی دارد
کد خبر: 4046081
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۱
فرمان تهاجم ترکیبی با محوریت جهاد تبیین / 22

جهاد تبیین نیاز به کار عملیاتی دارد

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین گفت: در جهاد تبیین باید منویات رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب بوده و کار عملیاتی و اجرایی شکل گیرد. کار تبلیغاتی و تئوری و نوشتاری به اندازه کافی طی سال‌های بعد از انقلاب انجام شده است و اکنون باید در عرصه عمل وارد جهاد تبیین شد.

رضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی فارسرضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین گفت: معظم‌له دستور جهاد تبیین را با قطعیت و فوریت صادر کردند و این مسئله باید فصل‌الخطاب همه گروه‌ها و اقشار مختلف اعم از مردم و مسئولان باشد.

وی افزود: وقتی فرمان جهاد از سوی ولی امر مسلمین صادر شود، قطعاً ورود در این عرصه بر همگان واجب است و هرکسی باید به سهم وسع خویش در این عرصه ورود مناسب داشته باشد.

محمدیان با تأکید بر اینکه در جهاد تبیین باید منویات رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب بوده و کار عملیاتی و اجرایی شکل گیرد، گفت: کار تبلیغاتی و تئوری و نوشتاری به اندازه کافی طی سال‌های بعد از انقلاب انجام شده است و اکنون باید در عرصه عمل وارد جهاد تبیین شد.

رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع)، گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: به خصوص امروز در میان نسل جدید و جوانان خلأ کار عملیاتی احساس می‎‌شود چرا که این نسل دچار چالش‌های فرهنگی هستند و باید به فکر نسل آینده خود باشیم لذا باید کار عملیاتی در عرصه جهاد تبیین انجام دهیم.

نقش هیئات مذهبی در جهاد تبیین

وی به نقش هیئات مذهبی در این عرصه اشاره کرد و گفت: هیئات مذهبی همواره کار عملیاتی در عرصه خدمت به دین و گسترش فرهنگ دینی انجام می‌دهند و به خصوص در سال‌های اخیر برپایی جلسات مذهبی همراه با شعور حسینی یکی از مهم‌ترین تأکیداتی است که همواره از سوی هیئات مذهبی مطرح می‌شود.

محمدیان با بیان اینکه هیئات مذهبی که خود برخاسته از مردم هستند، همواره در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که پای کار مردم، نظام و انقلاب اسلامی هستند، گواه این ادعا را به خصوص در کمک‌رسانی به نیازمندان در ایام شیوع کرونا دانست و گفت: همچنین هیئات مذهبی همواره تلاش می‌کنند تا در هر برهه‌ای که این انقلاب و نظام نیاز به همراهی و کمک دارد، ورود پرشور و شعوری داشته باشند.

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس خواستار تقویت زیرساخت‌ها برای انجام کارهای هیئات مذهبی در عرصه جهاد تبیین شد و گفت: قطعاً با تقویت زیرساخت‌ها می‌توان کارهای جدیدتری در این عرصه انجام داد البته باید نهادها و گروه‌های مختلف کارهای جدیدی در عرصه جهاد تبیین ارائه دهند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha