اجتماع هیئت‌های مذهبی شیراز در حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4042558
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
همزمان با نیمه شعبان

اجتماع هیئت‌های مذهبی شیراز در حرم شاهچراغ(ع)

عضو شورای هیئت‌های مذهبی شیراز از حرکت و شادپیمایی تعدادی از هیئت‌های مذهبی، جمعه، 27 اسفندماه مصادف با نیمه شعبان از چند مسیر به سمت حرم شاهچراغ(ع) خبر داد.

شادپیمایی نیمه شعبانبه گزارش ایکنا از فارس، حسن قاضی‌پور، عضو شورای هیئت مذهبی شیراز، شب گذشته، ۲۱ اسفندماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نیمه شعبان که در استانداری فارس برگزار شد، گفت: هر سال هیئت‌های مختلفی برای ماه شعبان و به‌خصوص روز نیمه شعبان برنامه‌ریزی‌های کاملی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه تاکنون قریب 21 هیئت مذهبی شیراز برای شب نیمه شعبان یا صبح برنامه‌ریزی کرده‌اند، تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال نیمه شعبان مصادف با جمعه شده است چند هیئت مذهبی برنامه قرائت دعای ندبه را برگزار خواهند کرد و در کنار این، برنامه‌های فرهنگی و جشن روز نیمه شعبان را هم برگزار می‌کنند.

قاضی‌پور ادامه داد: همچنین تعدادی از هیئت‌های مذهبی شیراز صبح جمعه، 27 اسفندماه مصادف با نیمه شعبان از ساعت 9  از میدان ولیعصر(عج) به طرف حرم حضرت احمد بن موسی(ع) حرکت و شادپیمایی می‌کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم گروهی از هیئت‌های مذهبی از مجتمع فرهنگی ـ مذهبی شلمچه حرکت کنند و نزدیکی‌های خیابان نمازی به آن گروه دیگر ملحق شوند و به صورت یک اجتماع به طرف حرم حرکت کنند.

عضو شورای هیئت‌های مذهبی شیراز در پایان گفت: یکی از هیئت‌های فاطمیون که مربوط به بانوان است اعلام آمادگی کرده است که جشن بزرگی را به مناسبت نیمه شعبان برگزار کند؛ همچنین چندین جشن را داریم که برنامه‌های آن‌ها ساکن است ولی برنامه‌های خوب و قابل تحسینی است.

انتهای پیام
captcha