اعلام شعار دهه مهدویت در فارس
کد خبر: 4042478
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

اعلام شعار دهه مهدویت در فارس

از سوی آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز شعار «السلام علی‌الحق الجدید» به عنوان شعار دهه مهدویت در این استان انتخاب شده است.

معین سامانیان، معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، معین سامانیان، معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، شب گذشته، ۲۱ اسفندماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نیمه شعبان که در استانداری فارس برگزار شد، گفت: شورای سیاست‌گذاری دهه مهدویت که هر سال به ریاست آیت‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس برگزار می‌شود برنامه‌هایی را طی یک ماه گذشته ابلاغ کردند.

وی با بیان اینکه این شورا به دبیری بنیاد مهدویت برنامه‌های نیمه شعبان را دنبال می‌کند، افزود: شعاری را برای دهه مهدویت امسال قرار دادند که باید چه در سطح شهر و چه سایر مسئولان نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

سامانیان تصریح کرد: امسال شعار دهه مهدویت در استان فارس از سوی آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان «السلام علی‌الحق الجدید» انتخاب شده است.

وی افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان در سربرگ‌ها و در تزئینات خود از این شعار استفاده می‌کند، اما سایر ادارات و در تزئینات شهری که حتی استاندار هم این را مطالبه کردند چیزی مشاهده نکردیم، لذا این دستور نماینده ولی‌فقیه در فارس را هم مدنظر قرار گیرد.

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با تصریح اینکه جزو محدود استان‌هایی هستیم که شعار مخصوص خود را در دهه مهدویت تبیین می‌کنیم، بیان کرد: همچنین قاسم علیپور، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر به‌عنوان دبیر ستاد برگزاری مراسم ویژه‌ای که برای نیمه شعبان در نظر گرفتیم از سوی آیت‌الله دژکام منصوب شد.

انتهای پیام
captcha