اعلام برنامه‌های شهرداری شیراز در نیمه شعبان
کد خبر: 4042551
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

اعلام برنامه‌های شهرداری شیراز در نیمه شعبان

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری شیراز در تشریح برنامه‌های این سازمان به مناسبت نیمه شعبان از برپایی 208 موکب در مناطق یازده‌گانه و همچنین نورافشانی در 25 نقطه شهر و برپایی جشن در 33 نقطه از محلات حاشیه‌ای و جنوبی این کلان‌شهر خبر داد.

مصطفی مشفقیان، رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری شیراز به گزارش ایکنا از فارس، مصطفی مشفقیان، رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری شیراز شب گذشته، ۲۱ اسفندماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نیمه شعبان که در استانداری فارس برگزار شد، گفت: از ابتدای بهمن‌ماه ستاد بزرگداشت نیمه شعبان در شهرداری شیراز با محوریت سازمان فرهنگی شکل گرفت.

وی به تشریح فعالیت‌های این سازمان در  نیمه شعبان پرداخت و گفت: طبق آخرین گزارش در برگزاری بیش از ۲۰۸ موکب در مناطق یازده‌گانه شهر شیراز مشارکت و همراهی داریم. همچنین بیش از ۴۰ عدد طاق نصرت و هفت هزار پرچم برای آذین‌بندی سطح شهر و حدود ۱۵ هزار مترمربع بنر در مناطق یازدهگانه سطح شهر شیراز برای آذین‌بندی و فضاسازی تبلیغات فرهنگی تدارک دیده شده است.

مشفقیان ادامه داد: در شب نیمه شعبان طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با واحد عملیات سپاه فجر در ۲۵ نقطه شهر شیراز رأس ساعت ۲۱ مراسم نورافشانی را داریم، همچنین برگزاری جشن‌های نیمه شعبان را در ۳۳ نقطه از محلات حاشیه‌ای و جنوبی شهر داریم که به‌صورت ویژه، خود سازمان فرهنگی متصدی کار است و با همکاری هیئت‌های مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره «وقت خوب ازدواج» اظهار کرد: همچنین به مناسبت نیمه شعبان اهتمام ویژه‌ای به مراسم ازدواج داریم که این برنامه را در بقاع متبرکه به خصوص در حرم حضرت شاهچراغ(ع) در شب و روز نیمه شعبان با همکاری کمیته امداد و بهزیستی دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha